IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Министерството на туризма ще може да харчи повече за национална реклама тази година

Ведомството ще може да поема допълнителни разходи до 4,7 млн. лв. за комуникационни кампании за сметка на следващите три години

13:34 | 18.07.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Увеличава се разходният таван за комуникационна кампания на Министерството на туризма за 2018 г. През настоящата година туристическото ведомство ще може да поема допълнителни ангажименти за разходи в размер до 4,7 млн. лв.

Това реши правителството, като прие промени в утвърдените максимални размери на ангажиментите за разходи на ведомството, които могат да бъдат поети през тази година, съобщават от пресслужбата на кабинета.

Увеличението ще бъде за сметка на намаление на равни части от полагащите се ангажименти за разходи за периода 2019 г. - 2021 г., с което ще бъде запазен одобреният разходен таван по бюджета на министерството.

Предвижда се да бъде продължена успешно реализацията на дейностите в сектор „Туризъм“ за осъществяване на интегрирана комуникационна кампания на целеви пазари.

Целта е през тази година да се поемат ангажименти за комуникационен микс от телевизионна, външна, печатна, радио и онлайн реклама, както и чрез организиране на В2В събития, медийни срещи и пресконференции, с които да се стимулира изборът на България като туристическа дестинация.

В мотивите на правителството към решението се посочва, че реализираните досега кампании, както и представянето на България на международните пазари, са довели до много добри резултати през 2017 г., като официалната статистика показа, че за периода януари - декември 2017 г., България е посетена от близо 9 млн. чуждестранни туристи, което е увеличение от 7,6% спрямо същия период на миналата година.

Увеличеният брой туристи повишава значително и приходите от международен туризъм - те възлизат на над 6,895 млрд. лв. за 2017 г. Ръстът спрямо рекордната досега в историята на българския туризъм 2016 г. е 9,3% (през нея приходите са били 6,311 млрд. лв.).

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:06 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още