Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Оптимистично за туризма: Ангелкова очаква 40% загуби след кризата

Направени са нови 54 клипа на различна тематика за рекламиране на туризма на ключови пазари

Оптимистично за туризма: Ангелкова очаква 40% загуби след кризата

Снимка: Pixabay

При условие, че се реализират всички планирани чартърни полети, загубите за туризма у нас могат да бъдат между 30-40%. Това е оптимистичният вариант, заяви министърът на туризма Николина Ангелкова по Нова телевизия. Реалистичният вариант е загубите да са между 40% и 60%, каза министърът.

Тя отново акцентира върху последиците от пандемията върху сектора и посочи, че туризмът буквално е бил затворен и сринат и сега се заделят средства за реклама.

Започнали сме своята кризисна кампания още през април, поясни Ангелкова и допълни, че е хубаво да имаме позитивни послания за туризма у нас. 

Още по темата

В бюджета за реклама са предвидени 12 млн. лв. за реклама. Направени са нови 54 клипа в различна тематика за рекламиране на туризма, като от следващата седмица те ще започнат да се въртят по водещите телевизии и онлайн каналите в нашите съседи страни, както и в Германия, Унгария, Израел.

Клиповете са таргетирана във водещите телевизионни медии в Румъния, Сърбия, Гърция, Северна Македония, Турция.

Със същите клипове стартира комуникационна кампания по CNN, BBC, ERO news – 50% в прайм тайма на каналите плюс онлайн каналите. Направени са таргет групи и по социалните мрежи.

За Ангелкова е много важно да се направи таргетирана реклама и в момента, в който започнат пътуванията, за да има максимален ефект.

По отношение на сигнали за кафе от 8 лв. на плажа и таксуване за Wi-Fi, министърът подчерта, че това са единични случаи и вече са предприели мерки. Тя допълни, че точно тези примери влияят много негативно на българския туризъм.

Ангелкова поясни, че плажните принадлежности не трябва да се смесват с отделната търговска площ. За нея трябва да има ясно обозначение.

 

 

 

По статията работиха: Евгения Маринова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Нейков: Нужен е механизъм за затваряне на ножицата между стари и нови пенсии