Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Посланикът на САЩ: Програмата STEM на Lockheed Martin е ключ към бъдещето

Американската компания работи съвместно с Boeing и НАСА върху разработването на ново поколение изтребители и хеликоптери

Посланикът на САЩ: Програмата STEM на Lockheed Martin е ключ към бъдещето

Снимка: Ройтерс

Образователната програма на американската компания Lockheed Martin STEM (наука, технологии, инженерство и математика) е ключът към бъдещето, заяви американският посланик за България Ерик Рубин по време на среща между представители на производителя на изтребителите F-16 и български ученици. 

Още по темата

Рубин посочи, че благодарение на обучението в сферата на математическите и инженерните науки ще бъдат създадени редица нови професии, които в момента дори не могат да бъдат предвидени.

„България трябва да се фокусира върху STEM, чиято цел е да бъдат подготвени ученици, които да станат част от екипите, разработващи авиокосмически технологии“, подчерта посланикът.

От друга страна, директорът комуникации в Lockheed Martin за Европа, Индия и Израел Джон Нилсън заяви, че компанията продължава да развива своето сътрудничество с българското министерство на образованието и науката относно прилагането на STEM програмата в България.

„Lockheed Martin отчита около 53 млрд. долара годишно от продажби и разполага със 105 хил. служителя по света. Работим с над 50 държави и искаме България да се присъедини към тях“, сподели Нилсън.

Той изтъкна факта, че най-големият завод на компанията, извън рамките на САЩ, се намира в Източна Европа, в Полша, където се произвеждат хеликоптерите Sikorsky Black Hawk.

Lockheed Martin разполага общо с 600 производствени центрове, като един от тях, този в Южна Каролина, а не в Индия, подчерта Нилсън, се подготвя да произвежда изтребителите F-16 Блок 70 за България.

„Търсим дългосрочно партньорство с българската страна, като искаме да развиваме нашето партньорство и извън рамките на темата за изтребителите“, изтъкна още Нилсън.

Той добави, че компанията в момента работи съвместно с НАСА върху разработката на ново поколение свръхзвукови самолети, както и с Boeing за изграждането на нов тип хеликоптер, който развива скорост от над 220 възела.

По неговите думи Lockheed Martin развива и своята дейност в областта на ядрената енергия и най-вече при технологиите за производство и съхранение на енергия.

Водещият кампанията за продажба на изтребителите F-16 Блок 70 на България Джим Робинсън заяви от своя страна, че тези самолети съчетават в себе си различни напреднали технологии, а що се отнася до битки в небето, до момента F-16 нямат нито една загуба.

Специалният радар, който е монтиран към корпуса на изтребителите, им позволява да засичат обекти на далечно разстояние, както и такива под вода и под земята..

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

4
 
4
 
2
Sakamano до: LaCosta
преди 2 месеца
На посланикът това му е работата - очевидно е наясно какво се пише тук по форумите и за кампанията срещу F-16 стигаща чак до Президентството. А производителите на военни самолети - както шведски, така и американски - за едно "мерси" не работят.
6
 
9
 
1
преди 2 месеца
Няма профилна снимка
„Lockheed Martin отчита около 53 млрд. долара годишно от продажби и разполага със 105 хил. служителя по света. Работим с над 50 държави и искаме България да се присъедини към тях“, сподели Нилсън.

България със сигурност ще се присъедини към печалбата на Локхийд Мартин, което няма как да не радва всички български данъкоплатци, особено пенсионерите с пенсии от по 300 лв.

„Търсим дългосрочно партньорство с българската страна, като искаме да развиваме нашето партньорство и извън рамките на темата за изтребителите“, изтъкна още Нилсън.

Явно ще трябва да се присъединяваме и към печалбата на Локхийд Мартин и от други продукти. Не случайно рекламната статия по-горе споменава и другите им разработки.

"Водещият кампанията за продажба на изтребителите F-16 Блок 70 на България Джим Робинсън заяви от своя страна, че тези самолети съчетават в себе си различни напреднали технологии, а що се отнася до битки в небето, до момента F-16 нямат нито една загуба."

Със сигурност и от Боинг до скоро така са твърдели!
А след като Ф-16 е толкова невероятен, защо се налага дипломат да лобира за него? Някой да е чул шведския дипломат да се явява по подобни вечеринки?
След като продуктът ви е толкова невероятен, просто си подайте офертата в един нормален непредрешен конкурс за държавна поръчка, за да размаже конкуренцията.

"по време на среща между представители на производителя на изтребителите F-16 и български ученици"

Не забравяйте да информирате и децата в детските градини какъв невероятен изтребител предлагате - така се гради имидж за десетилетия напред!

Още от Икономика и политика
Радев: Писмеността и духовността са вградени в темелите на нашата държавност