Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Предприемач: Липсата на структура на данните води до загуба за бизнеса

Вече не ползваме България за масова работна ръка и за поддръжка, а за цялото изграждане на продукти, посочи Момчил Михайлов, вицепрезидент на AtScale

Предприемач: Липсата на структура на данните води до загуба за бизнеса

Снимка: Pixabay

Начинът и темпото, по който вече се върши бизнес е изключително различен. В условията на коронакриза всичко зависи от логистиката и сложните вериги за доставки. Всяка подсистема на тези вериги е отделена една от друга и трудно да се види как може да се предвиди или компенсира дадено забавяне. Това обясни в Bloomberg TV Bulgaria Интервю Момчил Михайлов, вицепрезидент на AtScale.

Още по темата

„Най-голямата стойност на един бизнес са данните на този бизнес. За да може той да се управлява правилно, да е ефикасен и печеливш, трябва да има много добро разбиране и яснота за тези данни“, посочва Михайлов.

Той смята, че за един мениджър, особено в големите компании, сурово събраните данни за продажбите, маркетинга, финансите са трудни за анализ като значение.

Вицепрезидентът на AtScale информира, че компанията се занимава с анализ на данни за компании в цял свят, а клиенти са както фирми в Forbes Global 2000, така и малки и средни бизнеси. Тя предлага основно два продукта – AtScale Enterprise и AtScale Insights, като първият се използва от по-големите компании.

„AtScale Insight e изцяло облачно базирана и оперира с дигитални данни - тя е полезна за е-маркетинг, е-търговия“, посочи Михайлов.

Той припомни, че първият офис на компанията AtScale в Европа е в България и е отворен в края на 2018 г.

„В България има доста специалисти, но ние вече не ползваме страната за масова работна ръка и за поддръжка, а и за цялото изграждане на продукта. Преместихме около 60% от разработката на продукта тук – на практика вече е 90%. Освен развитието тук се извършва и целия продуктов мениджмънт“, поясни вицепрезидент на AtScale.

Михайлов потвърди, че компанията е направила инвестиции от над 20 млн. долара в България с ускоряването на преместването на продукта. „Основната инвестиция продължава да бъде в човешки ресурси. Екипът в България бързо се е приспособил към новите корона условия за работа и е успял да увеличи производителността си“, разказа Михайлов.

Той обясни, че компанията се е възползвала от кризата и пресметна, че ускоряването е започнало при 60%, като е достигнала 90%.

„Успяхме да увеличим екипа с много талантливи хора. С много мениджмънт и грижа за служителите, Covid-19 от бизнес гледна точка за нас се превърна в повече възможност, отколкото неудобство“ , е мнението на предприемача.

В момента за компанията в България работят около 100 човека, а общо в световен мащаб са близо 140, като в чужбина основният фокус е върху професионални услуги. „Продължаваме да се разрастваме с 10-12% на тримесечие“, разкри той.

Как България стана дом на първия европейски офис на AtScale? Какви са инвестициите на IT компанията в нашата страна?

Повече за AtScale и развитието й през последните години може да гледате във видеото.

Всички гости на  Bloomberg TV Bulgaria Интервю може да видите тук.

По статията работи: автор Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Няма да има общо коалиционно споразумение, всяка партия ще подписва отделно с ПП