Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Столичният общински съвет избра ново ръководство на Центъра за градска мобилност

Новият борд на дружеството очерта три приоритета - уеб платформа за планиране на пътуванията, система за интелигентно таксуване и бус ленти

Столичният общински съвет избра ново ръководство на Центъра за градска мобилност на днешното си заседание, предава БТА.

Бордът на общинското дружество, което ръководи градския транспорт в София, ще се състои от трима души - Румяна Милова, която временно го ръководеше, Христиан Петров, изпълнителен директор на Столичната общинска агенция за приватизация и инвестиции, и Никола Рогачев, финансист от KPMG.

До смяна на ръководството на Центъра за градска мобилност се стигна заради скандал с изграждането на фирми, дадени на фирма, приближена до депутата от ГЕРБ Ирена Коцева. Коцева напусна парламента, а оставки подадоха и зам.-кметът по транспорта на София Любомир Христов и ръководството на Центъра за градска мобилност.

Наскоро на мястото на Христов беше назначен 27-годишният Евгени Крусев, който досега е работил по различни проекти в Столичната община.

Още по темата

Заради скандала с поръчката за спирките Народното събрание възложи на Сметната палата да провери Центъра за градска мобилност.

Християн Петров коментира пред журналисти преди заседанието на общинския съвет, че новото ръководство на дружеството смята да разработи специална интегрирана уеб платформа за планиране на пътуванията в градския транспорт на София.

Бордът ще работи и по въвеждането на системата за интелигентно таксуване на пътниците, както и по увеличаване на бус лентите, така че градският транспорт да стане по-бърз.

Междувременно общинският съветник от БСП Калоян Паргов коментира, че партията му ще предложи да бъде извадено паркирането от Центъра за градска мобилност и да бъде прехвърлено на общината. Така приходите ще отиват директно в местната администрация и могат да се инвестират в ремонти на квартални улици, поясни Паргов.

Като компенсация от БСП предлагат концесията на спирките да отиде в дружеството за градския транспорт.

По статията работиха: Миглена Иванова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Предвижда се сливане на комисии и отделяне на туризма в самостоятелна