Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Световни компании ще отговарят за маркетинга на сделката с БДЖ "Товарни превози"

Агенцията за приватизация се е спряла на консултанти от Ernst & Young, Citi, Deloitte и KPMG за изграждането на маркетинговата кампания

Световни компании ще отговарят за маркетинга на сделката с БДЖ "Товарни превози"

Снимка: stock.xchng

 

Възможно е представители на най-големите консултантски компании по света да отговарят за маркетинговата кампания за приватизацията на БДЖ „Товарни превози“. Това съобщи за Investor.bg изпълнителният директор на Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол (АПСК) Емил Караниколов.

По-рано тази седмица представители на агенцията са разговаряли с финансови консултанти от българските офиси на Ernst & Young, Citi, Deloitte и KPMG във връзка с евентуална бъдеща съвместна работа по сделката.

Още по темата

Караниколов уточни, че на работната среща с експерти от консултантските къщи се е обсъждало сключването на меморандуми за сътрудничество между държавата, в лицето на агенцията за приватизация, и тях.

В контекста на споразумението държавата ще предоставя информация за железницата на тези консултанти, а чрез нея те ще могат да презентират "Товарни превози" пред инвеститорите, които проявят интерес да се включат в сделката.

„След като се срещнахме с представители на тези консултантски компании смятаме, че и те, както и ние, ще бъдем доволни да се осъществи съвместно сътрудничество. Нядяваме се повечето от тях да се съгласят да работим заедно“, коментира Караниколов.

„Всичко зависи от това дали тези консултани от Ernst & Young, Citi, Deloitte и KPMG се съгласят да работят с нас. Ако техният отговор е положителен, най-вероятно ще трябва да се съобразим с това, че за една маркетингова кампания от тяхна страна ще е нужно повече време. Но съвместната работа с тях ще бъде от голяма полза на процеса“, допълни той.

По думите на изпълнителния диркетор на АПСК новата процедура за приватизация на БДЖ „Товарни превози“ ще стартира най-късно до 1-2 месеца.

По статията работиха: автор Елена Калпакчиева, редактор Евгения Маринова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Президентът: Регионалната политика изисква реално овластяване на местните власти