Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Туристическият бранш настоява за общи мерки срещу Covid в зимните курорти

Ранните записвания за ски сезона са почти в застой, каза Полина Карастоянова

Туристическият бранш настоява за общи мерки срещу Covid в зимните курорти

Снимка: Pixabay

Националният борд по туризъм поиска държавните институции да въведат общи мерки срещу разпространението на Covid-19 в зимните курорти. Мерките трябва да бъдат разработени от държавата, общините, курортите и здравните власти и да се прилагат едновременно, каза за БНР изпълнителният директор на борда Полина Карастоянова.

Наши преки конкуренти в Европа като Австрия, Швейцария и Италия направиха необходимите стъпки и имат сериозен аванс, посочи тя. И допълни, че от организацията имат готовност да представят и да предложат на институциите най-доброто, което се прави по света.

„Независимо от непрогнозируемото развитие на кризата с Covid-19, трябва да се прави съществена разлика между това, което има като степен на подготовка в планинските, в зимните курорти и общите мерки, които важат за градовете и домовете ни." 

Още по темата

Мерките, които се вземат в хотелите в планинските курорти в този момент, са свързани с инвестиции – от няколко хиляди лева в малките къщи за гости, до десетки хиляди във високите категории хотели, подчерта Карастоянова. "В туристическите комплекси мерките, които се вземат, са изключителни“, увери тя. 

Летният сезон беше така организиран и така осигурен, че не беше регистриран нито един случай на Covid-19, който да е причинен от престой в хотел, отбеляза още Полина Карастоянова.  

"Държавните институции да създадат именно тази много висока степен на сигурност и на подготвеност като линия на съобщения и да дадат възможност българският туризъм добре контролирано да премине през предстоящия зимен сезон".

Ранните записвания за зимните курорти през целия период от март насам са почти в застой, отбеляза още тя.

Националният борд по туризъм настоява да бъдат отпуснати и допълнителни средства за рекламата на България като туристическа дестинация.

По статията работиха: Евгения Маринова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
1
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
"Мерките, които се вземат в хотелите в планинските курорти в този момент, са свързани с инвестиции – от няколко хиляди лева в малките къщи за гости, до десетки хиляди във високите категории хотели, подчерта Карастоянова."

Нали плачехте че нямате пари.....,от къде ги изровихте тези десетки хиляди.....?

Още от Икономика и политика
АИКБ: Прилаганият досега механизъм за подкрепа на бизнеса не работи