Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Voss Automotive: Дойдохме в България, за да останем

В цялата корпоративна история нямаме нито един завод, който да сме закрили, твърди директорът на концерна д-р Щефан Отто

Voss Automotive: Дойдохме в България, за да останем

Д-р Щефан Отто, главен изпълнителен директор на Voss Automotive. Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Германският автомобилен концерн Voss Automotive, който ще инвестира на първия етап от своята експанзия в България около 15 млн. евро, има дългосрочни планове за страната. Заводът на германците ще бъде в ловешкото село Баховица, където групата е сключила десетгодишен договор за наем на около 15 000 кв.м площи в местния "Баховица индустриален парк".

Още по темата

„Ние наехме халета в индустриална зона Баховица за 10 години, ние се ангажираме дългосрочно. Няма нито един завод на Voss, който вече да не съществува. Всеки завод, който сме направили, съществува и днес. В Германия имаше два малки завода, които сляхме. Имаше премествания. Например в Мексико се преместихме миналата година от нает завод в наш собствен. Но никога не сме се отказвали от дестинация. Така че, може да се каже, че дойдохме, за да останем. Това е дългосрочен ангажимент“, каза в интервю за Bloomberg TV Bulgaria и Investor.bg главният изпълнителен директор на Voss Automotive GmbH д-р Щефан Отто. 

Още по темата

България е спечелила надпреварата за инвестицията в конкуренция с Полша, Украйна и Индия.

„Да го кажем така – България е член на ЕС, България има все повече юридически връзки с ЕС, има правна система, разбира се, че не е перфектна, наясно сме с това, но виждаме, че и българският народ, и правителството работят интензивно по тази тема. Защото всички разбраха, че да привлечеш атрактивни инвеститори е възможно само тогава. Никой не инвестира в несигурни места и времена. Ние не сме рискови играчи, не влизаме в казиното, за да залагаме. Имаме нужда от ясни рамкови правила. Това важи и за търговската война. Търговската война не е добра за бизнеса. Ние сме международна компания, искаме да сме международна компания и бихме предпочели да продаваме продуктите си на колегите ни от САЩ и Китай, вместо да се караме с тях“, каза още д-р Отто.

Повече за плановете на компанията за България и предизвикателствата пред автомобилната индустрия очаквайте в седмичното предаване за високи технологии UpDate по Bloomberg TV Bulgaria. 

гледано: 1633   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
1 гласа

По статията работиха: автор Бойчо Попов, редактор Елена Кирилова

Последни новини

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Захариева: Решението на България за “Южен поток” не е вземано под натиск