IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Яна Дуржева: ПроКредит Банк бързо става партньор на своите клиенти

Банката предлага персонално отношение и изгодни условия за потребителски кредит

09:00 | 28.06.22 г.
Автор - снимка
Създател
Яна Дуржева: ПроКредит Банк бързо става партньор на своите клиенти

Яна Дуржева е експерт "Физически лица" в ПроКредит Банк. Става част от екипа на банката през 2018 г. Споделя, че най-важни за нея в ПроКредит са хората - цветни, различни, мотивирани. Яна цени високо подхода на ПроКредит към клиентите на банката - общуване, откритост, ангажираност.

Международната банка, която e насочена основно към малки и средни предприятия, се обръща и към физическите потребители с атрактивни условия. Лихвата на инвестиционните й кредити например, както в ПроКредит Банк наричат потребителските, започва от 3,99% и стига до 1,5%. Банката остава стабилен партньор на своите клиенти, с които традиционно поддържа дългогодишни отношения, предлагайки индивидуален подход и персонализирано обслужване.

"Специални сме за нашите клиенти, защото ги разбираме, бързо ставаме техен партньор, а с времето успяваме да откликнем на специфичните им финансови нужди според етапа от живота, в който се намират", казва г-жа Дуржева. Най-интересни за нея в портфолиото на ПроКредит Банк са зелените услуги и инициативите, свързани с тях.

- Какви потребителски кредити отпуска ПроКредит Банк?

В ПроКредит Банк наричаме потребителските кредити "целеви" или "инвестиционни", защото според нас те трябва да подобрят качеството на живот, вместо да го понижат чрез обвързване с поредното задължение без възвращаемост.

В този смисъл, потребителските ни кредити обикновено се отпускат за извършване на ремонтни дейности, за покупка на автомобили, за здраве, за образование, т.е. за инвестиция в самите нас, ако мога така да се изразя.

- Кои са големите предимства на потребителските кредити в ПроКредит Банк?

Предлагат се при изключително добри условия - лихва, максимална сума и срок.

В ПроКредит Банк лихвата за стандартен потребитески кредит е ниска за пазара в момента – 3,99% за кредити и в лева, и в евро. Освен ниска, тази лихва е и фиксирана, което е голямо предимство предвид настоящата финансова ситуация. В последните месеци постоянно се дискутира темата за покачване на лихвените нива заради инфлацията, икономическата криза, войната в Украйна. Когато лихвата е фиксирана, клиентите ни имат сигурността и спокойствието, че тя няма да се промени за срока на договора.

Друго предимство на нашите кредити е, че не ги оскъпяваме допълнително със застраховка.

Отпускаме потребителски кредити от 5000 до 100 000 лв. за период до 10 години. Максималната сума е висока, което също бих определила като търсено от клиентите ни предимство.

С конкурентните условия на потребителските ни кредити може да се запознаете подробно в нашия уебсайт.

- В портфолиото Ви има кредит "ЕкоМобилност" с много ниска лихва - какво представлява той?

Да, "ЕкоМобилност" е вид потребителски кредит, уникален за ПроКредит Банк. Неговата лихва е изключително ниска - 1,5% и той се отпуска за закупуването на електромобил. Идеята на този кредит е да стимулираме нашите настоящи и бъдещи клиенти да помислят за бъдещето и да се ориентират към инвестицията в автомобили, които допринасят за намаляване на въглеродните емисии.

С по-ниска от стандартната лихва за потребителски кредит е и кредитът за енергийно-ефективни подобрения на дома - 2,5%. Такива подобрения са фотоволтаичните инсталации, които значително намаляват месечните сметки за електроенергия. Но не само, говорим и за високоефективни електроуреди, устойчиво произведени мебели и прочие. Истински разумни инвестиции, към които насърчаваме българските домакинства и които всеки би могъл да направи.

- Много ли са изискванията Ви към кредитоискателите?

Не, не мисля. Наши клиенти са хора с официални, доказуеми доходи, които имат постоянно работно място и добра финансова култура. Хора, които могат да управляват личните си средства и подхождат с мисъл към своето домакинство, семейство и бъдеще. Това са критериите, на които най-вече трябва да отговарят нашите потребители.

За повечето ни клиенти сме “лична” банка, защото отношението към тях тук е специално и лично. И това не е свързано с оскъпяване на нашите услуги, напротив - ПроКредит Банк е дигитална банка и процесът ни по кандидатстване и отпускане на кредити е изцяло дистанционен, не изисква посещение на банков клон, спестява всеки ресурс.

- С какво е уникален Вашият подход към клиентите?

В ПроКредит Банк държим изключително на дългогодишно, устойчиво партньорство с нашите клиенти. Осигуряваме им цялостно обслужване и персонално отношение, без да използваме алгоритъм за оценка.

Предложенията към нашите клиенти създаваме в разговор с тях - наричаме процеса консултиране и правим точно това: даваме съвети и насоки, от които клиентите да се възползват и след отпускането на кредит. Така или иначе, комуникацията с тях не приключва в този момент - напротив. Добре знаем, че животът ни изненадва с всякакви ситуации. Възможно е да възникне затруднение с плащането на вноската, поради независещи от нас обстоятелства – точно в тези моменти е много важно да срещнеш разбиране и да стигнеш до решение, именно благодарение на това партньорство с твоята банка. Нашата цел никога не са били краткосрочните потребители, ако мога така да се изразя.

Клиентите ни знаят, че в ПроКредит Банк ще получат съдействие в момент, когато имат нужда от финансиране, но и когато искат да спестят или просто да банкират по-лесно и по-ефективно в своето всекидневие. В този смисъл, нашата услуга е комплексна.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:18 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още