Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Имената на бизнеса

Яна Янкова: Ръководните позиции идват след натрупването на определен стаж и умения

Търсим в своите стажанти комбинация от образование, жажда за нови знания и усъвършенстване, твърди мениджърът „Финансови услуги“ в A1

Яна Янкова:  Ръководните позиции идват след натрупването на определен стаж и умения

Снимка: Личен архив

Яна Янкова има 12- годишен опит в телекомуникационната индустрия. Тя е старши мениджър „Финансови услуги“ в А1 и ръководи стартирането на първите финансови услуги, предлагани от компанията – А1 Wallet и A1 Credit Card.

Вследствие на успешното лансиране на А1 Wallet и A1 Credit Card, тя застава начело на новосъздадения отдел „Финансови услуги“. Отговаря за разработването и прилагането на стратегии, свързани с електронни пари, кредити и други финансови услуги. Менажира преговорите с партньори за нови продукти, иновации и дигитални услуги в сферата на финансовата област.

През 2019 г. е председател на журито на „Националната олимпиада по маркетинг“, организирана в партньорство с Университета за национално и световно стопанство.

С Яна Янкова разговаряме за тазгодишната Национална олимпиада по маркетинг, за представянето на студентите и качествата, които трябва да притежават, за да са част от А1 България

- Г-жо Янкова, защо А1 България избра да си партнира с Университета за Национално и Световно стопанство в провеждането на Националната олимпиада по маркетинг 2019 г?

А1 традиционно си партнира с всички водещи университети у нас. Даваме възможност на младите да развиват своите умения и да градят кариера при един от най-големите и предпочитани работодатели у нас. Конкретно олимпиадата по маркетинг на УНСС обединява на едно място млади, умни и амбициозни хора, а за нас е важно да подкрепяме и насърчаваме техния талант. Поздравления за УНСС, че успя да създаде една устойчива инициатива, която обединява и другите университети – за нас бе привилегия да бъдем част от олимпиадата по маркетинг.

- Разкажете малко повече за олимпиадата тази година и с какво е по-различна от предходната година?

Новото през тази година бе участието на А1. Темата на казуса бе подготвена специално за олимпиадата от направление „Маркетинг” на нашата компания, като участниците трябваше да реализират кампания за стимулиране на плащане на сметки чрез онлайн канала MyA1. Идеята беше да изправим участниците в олимпиадата пред реална ситуация, с която могат да се сблъскат, ако решат да се развиват в телеком индустрията. Мога да каже, че в голяма степен те се справиха добре.

- Вие сте били председател на журито в олимпиадата. Коя идея на екип от студенти Ви направи най-голямо впечатление и защо?

Впечатлиха ме всички участници със своята енергия и хъс, с който се впуснаха в това предизвикателство. Естествено и резултатите бяха налице. Не бих искала да отличавам конкретна идея – мисля, че всички бяха на ниво – креативни, смели и амбициозни.

- Какви качества търсите в бъдещите стажанти на А1?

В бъдещите стажанти търсим комбинация от няколко неща – разбира се, образование (в процес на учене или завършено), но също така и жажда за нови знания и усъвършенстване, смелост, решителност за действие. Всички тези качества са присъщи за хората, които идват на стаж в А1, а много от тях и остават на работа тук впоследствие.

- Като проблем компаниите от сектора на телекомуникациите посочват трудното намиране на достатъчно подготвени кадри за ръководните позиции - проблем и за други индустрии. Споделяте ли това мнение? Какво може да се направи?

В А1 предпочитаме да не говорим за проблеми, а да предлагаме решения. Вярвам, че нашата компания прави достатъчно, за да запълва празнините, които могат да се получат между образованието и динамиката на сектор като телекомуникациите. Колкото до подготвените кадри за ръководни позиции – смятам, че в повечето индустрии ръководните позиции идват след натрупването на определен стаж и развитието на необходимите умения и качества. Затова не бих разглеждала това като значим проблем. Конкретно А1 развива корпоративна култура, в която не малка част от ръководните кадри израстват кариерно в самата компания.

Цялото интервю може да намерите тук.

По статията работиха: Екип на Investor.bg , редактор Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

0
 
0
 
2
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
хахахахахахаха, тоталните глупости ... баш па там въпросната дама сигурно е строшила дузина чепове за тая промиция ...
Първо не трябва да си най добрия от товя екип, те знаят че ако те повишът, няма кой да свърши работата ти.
После шефа да ти се кефи по няква субективна причина, щото си много забавен, щото си много мазен, щото нещо си друго ...
И трето но много важно, късмет !
Или както гласи принципа на Дилберт :) повишението е естествен път за отстраняване на ненужните от работния процес !
0
 
3
 
1
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Много дежурни и бодрячески думи! Аз пък бих искала да видя повече интелигентност и професионализъм от обслужващите в офисите на А1. От години ако не ме дразнят, то не ми правят приятно впечатление. Учат ли бизнес-етика?

Още от Имената на бизнеса
Предизвикателството да създаваш бизнес в Индонезия