Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Имената на бизнеса

Трима предприемачи срещу задръстванията в големите градове

Технологичният стартъп Narcine възнамерява да промени начина ни на градско предвижване със своя електрически скутер

Трима предприемачи срещу задръстванията в големите градове

Божилов със своя скутер. Снимка: Narcine

Средностатистическият работещ гражданин на София прекарва 23% от времето си, отивайки до работното си място и връщайки се вкъщи. Това си е почти една четвърт – доста сериозен дял от и без това краткия ни живот на тази земя. Да реши този проблем, а и не само него, се е заел технологичният стартъп триколка, създаден преди малко повече от две години от трима млади и амбициозни български предприемачи – Виктор Петров, Огнян Божилов и Мирослав Герасимов.

Всичко започва с един нахвърлян дизайн на друг прототип скутер преди две години, който Огнян, който освен инженер е и дизайнер, публикува в интернет. Дотогава Божилов се е занимавал по различни проекти за Peugeot, а новият му проект събра сериозен интерес в мрежата. Така постепенно тримата започват да работят за усъвършенстването на модела като конструкция. 

„Всичко започна случайно тогава, а аз и моите колеги видяхме недостатъци в предвижването в София“, каза пред UpDate на Bloomberg TV Bulgaria Божилов. Така първият прототип Tulipe се преражда постепенно в Narcinе, а от първия са останали само трите гуми и листовидните детайли. Подобно на традиционната автомобилна индустрия – от концепцията до реалния продукт накрая общите неща са малко. 

Устройството се задвижва с батерии и разполага с електрически мотор, който е директно вграден в колелото. Едно от големите преимущества му е, че е лесен за използване.  За човек, който никога не е карал двуколесни или кола, също няма да е непривично. Има лостчета за газ и спирачка, нищо друго. Буквално въпрос на минути е да се свикне с него.

Едно от другите предимства на триколката е, че няма нужда ползвателят да притежава шофьорска нужда,

И макар че идеята за пазарно предлагане на електрически триколесен скутер изглежда много иновативна за България и региона, в някои пазари – особено в САЩ и Азия, тя вече е добре развита. 

Кога прототипът ще излезе на пазара, кои ще са първите таргетирани пазари и на каква цена ще се появи в България скутерът – вижте в целия видео материал. 

Изминали издания на UpDate гледайте тук.

Следете UpDate и във Facebook.

Още видеа гледайте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria

Вижте как изглежда скутерът в галерията ни. 

гледано: 2654   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
3 гласа

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Десислава Попова

Последни новини

Коментари (2)

0
 
8
 
2
преди 1 седмица
"Средностатистическият работещ гражданин на София прекарва 23% от времето си, отивайки до работното си място и връщайки се вкъщи."

23 % от 24 часа са около 5 часа и 30 минути !!!

Като ги пишете тия неща, сами вярвате ли си, или се надявате ние да повярваме ? :)
0
 
8
 
1
преди 2 седмици
Няма профилна снимка
Не виждам някакви предимствата пред електрическо колело. По-малко маневрено е, по-лошо ще се пада, по-малък пробег има и е по-скъпо. До колкото виждам е и по-бавно.

Още от Имената на бизнеса
Кристина Констандаче: Намираме се в зората на чатботовете