IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

К. Бояджиев: Ще има дефицит на офиси клас Б с добро качество и на разумна цена

Чуждите инвеститори се насочват към райони извън София с добра инфраструктура, които предполагат ниски оперативни разходи

08:12 | 12.06.14 г.
<p>
	Константин Бояджиев. <em>Снимка: Личен архив</em></p>

Константин Бояджиев. Снимка: Личен архив

За актуалните тенденции на пазара на бизнес имоти и възможностите на България да привлича чужди инвеститори разговаряме с Константин Бояджиев, директор "Бизнес развитие" в Галакси Пропърти Груп.

Константин Бояджиев е завършил „Международен бизнес" в Wesleyan University, Илинойс, САЩ, през 2005 г.
В периода 2005 - 2007 г. е мениджър "Продажби" в Галакси Пропърти Груп. От 2008 до 2012 г. е директор "Маркетинг и продажби", а от 2013 г. до
сега е директор "Бизнес развитие" в компанията.

Константин Бояджиев е един от лекторите на предстоящия Клуб Investor.bg на тема „Успешни практики при управлението на портфейли от имотни активи“. Събитието ще се проведе на 17 юни (вторник), от 18 ч., в Гранд Хотел София, зала „София“.

Повече за акцентите в дискусията и лекторите, както и възможностите за регистрация, можете да видите тук.

Клуб Инвестор се провежда с любезното съдействие на АХИ КЕРИЪР Клон България и Консултантска къща Амрита.

Институционални партньори на клуб Investor.bg:
Индустриален холдинг - България, БФБ-София, Bulgaria ON AIR, Дакси и Германо-българска индустриално-търговска камара (ГБИТК).

- Г-н Бояджиев, какъв е потенциалът за нови инвестиции на пазара на офис и търговски площи на фона на актуалните тенденции?

Независимо от икономическата ситуация, търсенето на висококачествени недвижими имоти остава постоянно, без значение какво е тяхното предназначение. В сектора на офис площите се търсят предимно офиси клас Б, които притежават елементи и от клас А. Това се обуславя от спецификата на наемателите, които основно са фирми от IT сектора и кол центрове. Като локации най-предпочитани са големи булеварди, с добра инфраструктура и обществени комуникации, лесно достъпни с различни видове транспорт.

При големите търговски формати интересът на инвеститорите е към проекти, които отговарят на различни изисквания. Важни са локацията, обхватът, миксът от стоки и услуги, удобният достъп. Проектите, отговарящи на тези изисквания, определено имат потенциал.

- На колко „скорости“ според Вас се „движи“ пазарът на офиси и търговски площи в страната предвид различията в регионите и между градовете?

В столицата и големите областни центрове пазарът се движи на по-висока скорост и това е нормално, заради по-голямата икономическа активност в тези райони. 

- Кои са пазарите в страната с най-голям потенциал за развитие, освен водещите дестинации в момента?

По-малките населени места с добра инфраструктура и в близост до магистрали и първокласни пътища тепърва ще се развиват и ще привличат инвеститори. Разбира се, те трябва да бъдат инфраструктурно обезпечени и да отговарят на стандартите и изискванията.

Последна актуализация: 16:03 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Имоти виж още

Коментари

Финанси виж още