Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Bloomberg Businessweek ще се появи на пазара на 15 април

В него ще откриете задълбочено и професионално журналистическо съдържание, подготвено от широк кръг външни български експерти и автори

Bloomberg Businessweek ще се появи на пазара на 15 април

Снимка: Investor Media Group

Investor Media Group прави поредната крачка към обогатяване на портфолиото си от медии и разширяване на мултиканалната си стратегия и от 15 април започва да издава ново списание без аналог у нас. Bloomberg Businessweek е новото бизнес списание на българския медиен пазар.

В него ще откриете задълбочено и професионално журналистическо съдържание, подготвено от широк кръг външни български експерти и автори, както и анализи и коментари за икономическия, финансовия и геополитическия живот от най-известните български икономически журналисти и анализатори. Редакторският екип на Bloomberg Businessweek в България ще предлага на читателите и специални интервюта с лидерите на предприемаческата екосистема и с най-големите бизнес имена не само в страната, но и в света. 

Списанието е сред най-известните и реномирани бизнес издания в САЩ и Европа и има 91-годишна история. Стартът му в България е резултат от дългогодишно успешно партньорство между световната медийна компания Bloomberg L.P. и Investor Media Group. С придобиването на лиценза за издаване на Bloomberg Businessweek Investor Media Group засилва още повече сътрудничеството си със световната медийна компания и продължава мисията си да предлага на българската бизнес аудитория разнообразни и мултиплатформени формати, чрез които да достигне до полезната и важната за тях информация.

Стартът на списание Bloomberg Businessweek е стъпка, която планираме още от началото на Bloomberg TV Bulgaria. Сега, когато Bloomberg TV Bulgaria вече е най-утвърдената телевизия за бизнес общността в България, а уебсайтът ѝ бележи постоянен ръст, засилваме присъствието на бранда още повечe – вече и в печатен вариант, защото стойностните печатни медии винаги ще имат запазено място на пазара у нас. Нашата мисия в Investor Media Group е да предлагаме качествен и професионално подготвен медиен продукт във всяка форма и за всяка среда, независимо дали телевизионна, радио, дигитална или печатна.

Много се радвам, че стартът на новото списание съвпада и с два други много важни повода за Investor Media Group – началото на ключовия ни стратегически дигитален проект – стрийминг платформата за събития Investor Media PRO, и 20-ия юбилей на икономическият ни уебсайт Investor.bg“, коментира Виктория Миткова, изпълнителен директор на Investor Media Group.

На страниците на бизнес списанието Bloomberg Businessweek българската бизнес аудитория ще има възможност да прочете някои от най-важните и ексклузивни материали от американското издание на Bloomberg Businessweek, както и да открие всичко интересно около пазарите, геополитиката и световния бизнес, разпределено в четири основни секции – „Бизнес“, „Икономика“, „Стратегии“ и „Живот“.

За главен редактор на списанието е избран един от най-утвърдените и уважавани икономически журналисти в България – водещият на предаването „Светът е бизнес“ по Bloomberg TV Bulgaria Ивайло Лаков.

Bloomberg Businessweek ще се издава веднъж месечно – всеки трети четвъртък в месеца, и ще се разпространява както в търговската мрежа, така и безплатно до всички дипломатически мисии и търговски представителства в България, в някои от водещите хотели и на борда на самолетите на националния авиопревозвач Bulgaria Air.

По статията работиха: Екип на Investor.bg , редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
0
 
1
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Браво! Харесвам Ивайло Лаков. Не пропускам светът е бизнес, с малки изключения, кибер сигурност и др.под.
Чакам с нетърпение да видя разликата с Forbes. Успех.

Още от Медии
Publicis сложи край на серията спадове и се върна към растежа