Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Борсовият дебют на дъщерната фирма на Bertelsmann Majorel генерира 759 млн. евро

Компанията ще се оцени на 3,3 милиарда евро, когато стане публична, а самата тя няма да получи никакви свежи пари

Борсовият дебют на дъщерната фирма на Bertelsmann Majorel генерира 759 млн. евро

Снимка: EPA/CLEMENS BILAN

23-те милиона акции на оператора на кол център Majorel, които Bertelsmann и неговият марокански партньор Saham пуснаха на фондовата борса този петък, бяха разпределени на цена от по 33 евро всяка. Това е в долния край на ценовия диапазон, който варираше от 32 до 39 евро, съобщи базираната в Гютерсло медийната група в четвъртък вечерта.

Още по темата

Bertelsmann получава в рамките на първичното публично предлагане (IPO) на оператора на кол центъра Majorel в Амстердам 380 милиона евро. Заедно Bertelsmann и Saham пускат 23% от акциите на базираното в Люксембург дъщерно дружество на фондовата борса, генерирайки 759 милиона евро. Majorel ще се оцени на 3,3 милиарда евро, когато стане публична, а самата компания няма да получи никакви свежи пари, пояснява Handelsblatt.

Bertelsmann ще свие дела си до 38,1 от 50%, но все ще може да отчита изцяло Majorel в своя финансов отчет. При емисионната цена емисията е била многократно презаписана, обявиха банките поематели.

„Големият интерес, проявен от инвеститорите, и първоначалната оценка на компанията от 3,3 милиарда евро са доказателство за впечатляващата история на растежа на Majorel под ръководството на Томас Макенброк", казва главният изпълнителен директор на Bertelsmann Томас Рабе. Доставчикът на услуги за обслужване на клиенти бе създаден през 2019 г. чрез сливане на дейностите на кол центъра на дъщерното дружество на Bertelsmann Arvato и оператора на кол центрове Saham.

За Majorel сега работят около 63 000 души в 31 държави, включително около 8000 в Германия. Majorel има повече от 400 клиенти, включително няколко световни технологични компании. Компанията управлява взаимоотношенията с клиентите за своите клиенти – на технически жаргон т. нар. Customer Experience (CX). През първата половина на годината Majorel увеличи приходите до 842 милиона евро.

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Секс, лъжи и мълниеносно изгонване