Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

IAB България избра нов Председател и Управителен съвет

Николай Бойков е новият председател на организацията

IAB България избра нов Председател и Управителен съвет

IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, избра нов Управителен съвет от 9 ключови експерти от общността. За Председател на организацията бе избран Николай Бойков, който е един от съсобствениците на All Channels Group като през последните години заема позицията на Изпълнителен директор на All Channels с основен фокус върху бизнес развитието на PR и дигиталния бизнес на Групата. Той има 19-годишен опит в сферата на дигиталните комуникации и приема новата си позиция като отлична възможност да продължава да развива дигиталната индустрия в България, която е сред най-бързо развиващите бизнеси у нас. Николай поема ролята от досегашния Председател – Радослав Неделчев, чийто мандат бе сред най-успешните в историята на IAB България.

Николай Бойков

Тази година бе изключително предизвикателна за всички браншове и независимо от трудностите, с които се сблъска и бизнеса, и медиите, и агенциите, 2020-а акселерира процеси свързани с трансформация на всички сфери на бизнеса в посока дигитализация. IAB България също отбеляза изключителни резултати въпреки обстоятелствата. Предишният мандат на сдружението е сред най-успешните в 11-годишната му история като освен отлични финансови резултати, IAB затвърди ключовата си позиция на българския пазар и приобщи 60 нови членове.

В новия управителен съвет влизат Милена Mишинева от Дентсу България, Кристин Стоянов от Метрик ДС, Стефана Здравкова от Нет Инфо и Камен Янкулов от Наспърс Класифайдс България, които заедно с досегашните членове на УС ще управляват сдружението. С новите попълнения, в IAB България се осигурява за поредна година представителство на различни отрасли от дигиталната среда и бизнес и се гарантира приемственост с досешната политика на организацията.

Пълният състав на новия управителен съвет е:

§     Чавдар Димов | Икономедиа

§     Милена Mишинева | Дентсу България

§     Кристин Стоянов | Метрик ДС

§     Ангел Искрев | proof.

§     Георги Малчев | Xplora

§     Стефана Здравкова | Нет Инфо

§     Камен Янкулов | Наспърс Класифайдс

§     Зоя Василева | БТВ Медиа Груп

Основните задачи пред IAB България през последните 11 години продължават да бъдат: спазването и популяризирането на световните IAB стандарти в областта на онлайн рекламата, увеличаването на интерактивния маркетинг, базиран на данни и проучвания, както и провеждането на различни образователни инициативи, с които се повишават компетенциите на кадрите в дигиталния маркетинг.

Поемайки новата ключова роля на Председател на IAB - Николай Бойков сподели: “Изключително съм щастлив, че поемам мандата именно от  Радослав, защото благодарение на неговите усилия, изминалата година бе сред най-успешните за IAB в историята на сдружението. Той е изключителен лидер и лично му благодаря за цялостния му принос и постигнати успехи през изминалия мандат. За мен е много важна и отговорна задача, заедно с колегите в УС да гарантираме приемственост и да надградим постигнатите резултати. С избирането на новите членове всяка година, ние винаги се стремим да приобщаваме ключови експерти от различни сектори като си поставяме за цел да работим много усилено в посока обединяване на дигиталната индустрия в България“. Той допълни, че новият УС ще продължи и сътрудничеството с останалите браншови организации като отбеляза, че реално безценната подкрепа на Изпълнителния директор на IAB България – Надя Гогова, сдружението не би постигнало същите резултати. “Надя е основен двигател на редица активности на сдружението и винаги подпомага всички членове в нелеките им задачи и предизвикателства да развиват дигиталната индустрия у нас".

По статията работи: Екип на Investor.bg
Още по темата: Медии

Последни новини

Коментари ()


Още от Медии
ЕП: Коронакризата изостря проблема със свободата на медиите