Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Какви са новите разкрития около бъдещата стрийминг услуга на Disney?

Погледите са насочени към маркетинговия директор на компанията Рики Строс, отговарящ за разработката на платформата, която ще конкурира Netflix

Какви са новите разкрития около бъдещата стрийминг услуга на Disney?

Снимка: Ройтерс

Много малко се знае около Disneyflix – по този начин някои хора в Холивуд наричат стрийминг услугата на компанията Disney, която наподобява онлайн „явлението“ Netflix.

Проектът се очаква да бъде реализиран в края на следващата година и около него остават неясни още много неща, като например колко точно ще струват абонаментите, информира CNBC.

Disney не дават много информация.

Все още тънат в неяснота името на платформата, наборът от филми и телевизионни сериали.

Един аспект обаче е ясен – успехът на услугата ще зависи до голяма степен от едно - Рики Строс, който ръководи творческия надзор върху програмирането.

Той има правомощието да одобрява нови епизоди на сериали и филми, които все още се разработват, което е и стратегическото съдържание на визията. 

Още по темата

Строс е уважаван промоутър. През последните шест години като маркетингов президент за Walt Disney Studios той успя да помогне за отличното представяне в боксофис класациите на филми като “Черната пантера“, „Междузвездни войни: Силата се пробужда“, „Красавицата и звяра“ и „Отвътре навън“.

Той започва кариерата си в рекламния отдел на TriStar Pictures през 1988 г., като в крайна сметка достига до висока позиция в Columbia Pictures.

Забележителният успех на Строс що се отнася до филмовата продукция е доста по-неуловим.

В края на 90-те години на миналия век, като изпълнителен продуцент в Columbia Pictures, той ръководи филми като „Давай“, криминална комедия, която получава доста добри отзиви от критиката, но не постига нищо съществено в боксофис класациите. Строс отваря своя продуцентска компания, която създава филми като „Най-сладкото нещо“.

Disney изгражда стрийминг услуга като част от своя план за справяне с актуалните заплахи в телевизионния и филмовия бизнес. От съществена важност е, че Строс разполага с уникалния микс от качества. Той притежава и достатъчно богат опит в маркетинговата сфера, както и отлично виждане за начина, по който може да се свърже аудиторията с марката Disney.

Известен със своя стил на работа и дипломатически маниер, Строс много добре осъзнава как да навигира „кралствата“ на Disney като Pixar, Lucasfilm и Marvel, всички от които вече произвеждат съдържание за бъдещата услуга.

„Той е изключително благосклонен към разказвачите“, каза Кевин Фейдж, президент на Marvel Studios, добавяйки, че Строс притежава „силен творчески инстинкт.

Като президент на отделите за маркетинг и съдържание към Disney Строс отговаря за управлението на стотици милиони долари, съсредоточени в производството на нови продукции. За него „качеството е от критично значение“.

За новата платформа се подготвя изцяло нов и уникален игрален сериал по вселената на „Междузвездни войни“, режисиран от Джон Фавро, който стои зад продукции като „Железният човек“ и „Книга за джунглата“. Подготвени са 100 млн. долара за 10 епизода.


Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
КЗК разреши на Нова да придобие Канал 3