Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

NBC News пуска новинарски емисии в Snapchat

Целта на медийната компания е да достигне до по-младата аудитория

гледано: 1416   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Американската медийна компания NBC News, която е част от Comcast, пуска собствена новинарска емисия два пъти дневно в мобилното приложение Snapchat, обяви компанията, цитирана от Ройтерс и БТА.

Медийният конгломерат NBC Universal, който принадлежи на Comcast, инвестира сумата от 500 млн. долара в компанията, разработила Snapchat - Snap, при първичното ѝ публично предлагане, тъй като иска да увеличи своето дигитално предлагане.

Още по темата

Компании като NBC News се сблъскват все по-сериозно с проблема със застаряващата аудитория. Средната възраст на хората, които гледат вечерните новини по телевизията, е 64 години, сочи агенцията за проучвания Nielsen. Това пък е доста над желаната от рекламодателите аудитория на възраст между 18 и 34 години.

През юни тази година NBC News пусна дигитална видео услуга, която предлага кратки документални филми. С този ход тя се опитва да привлече потребителите на социалните мрежи.

Новата емисия в Snapchat ще се занимава с проблемите на деня. Тя ще се излъчва в 7 часа сутрин и в 16 часа следобед. Ще бъде излъчвана и при специални извънредни събития.

Всичко това се случва на фона на нарастващия скептицизъм у инвеститорите относно това дали Snap има възможност да расте и да се конкурира с Facebook и нейната услуга за споделяне на снимки Instagram.

 

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Bulgaria ON AIR следи „Гласът за Европа“ на 26 май