Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Offerista Group става част от MEDIA Central

Двете компании си сътрудничат от 2019 г., а сега са решили да се слеят

Offerista Group става част от MEDIA Central

Снимка: Pixabay

Компанията за дигитални решения за ритейл маркетинг Offerista Group обяви, че става част от консорциума MEDIA Central.

Двете компании ще обединят своя опит в онлайн и офлайн рекламата, така че да увеличат значително обхвата на своите услуги, предоставяни от един източник, и да достигнат до по-голям брой потребители.

MEDIA Central и Offerista Group си сътрудничат от 2019 г. с цел удовлетворяване на изискванията на клиентите от сектора за продажби на дребно за комуникация на техните предложения по всички канали.

Offerista Group има 130 служители и 8 локации в Европа, а MEDIA Central оперира в областта на неадресираната поща.

От съобщението до медиите става ясно, че MEDIA Central продължава да следи качеството на всички хартиени и дигитални канали спрямо изискванията на своите клиенти.

Още по темата

По думите на Шефан Хемахер и Инго Винанд, изпълнителните директор на компанията, след като двете фирми са си сътрудничили дълго, са решили да станат „едно семейство“, а целта им е да подобрят комуникацията на офертите на клиентите си в сектора за търговия на дребно.

Консорциумът MEDIA Central е основан в Мюнхенгладбах през 1997 г. и е специализиран в областта на бизнес комуникациите. Той се развива като независима медийна агенция в сектора на неадресираната поща.

Днес компанията предлага различни продукти, включително в областта на външната реклама, радиото и дигиталните медии, като има свои бази в Прага и Варшава. Основният ѝ фокус обаче остава върху принт комуникацията на оферти.

Offerista Group, която е основана през 2008 г., се фокусира предимно върху ритейл сектора и предлага своите решения и консултации на около 1600 международни марки и търговски вериги. Компанията има добре развита мрежа от издатели, като в България тя включва платформата за дигитално разпространение на брошури – Broshura.bg.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Борсовият дебют на дъщерната фирма на Bertelsmann Majorel генерира 759 млн. евро