Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Приходите и аудиторията са двата основни проблема на сайтовете

Екосистемата на дигиталната реклама е силно франгментарна, заяви собственикът на TitanGate Пресиян Каракостов

Приходите и аудиторията са двата основни проблема на сайтовете

Снимка: Pixabay

Приходите и аудиторията са двата основни проблема пред издателите на информационен сайт, коментира пред Bloomberg TV Bulgaria  Пресиян Каракостов, собственик на TitanGate.

Той разказа, че през 2001 година е създал сайта FoneArena.com в резултат на интереса към мобилните устройства.

Каракостов разясни и бизнесмодела на компанията си:

„Концепцията ни се изразява в това да поемаме от даден издател на сайт монетизацията на сайта, за да може той да се концентрира върху съдържанието, докато ние поемаме генерирането на приходи“, заяви той в предаването "Бизнес среща" с водещ Таня Кръстева.

"Проектът се роди в САЩ, но исках да се фокусирам върху него и след достатъчно време в чужбина реших да се върна да пробвам в България“, допълни той.

Когато сте издател на сайт, ако е информационен, имате винаги два основни проблема. Единият е проблем е увеличаване на аудиторията. За да я увеличавате, трябват финанси. Голяма част от издателите са стартирали подобно на нас заради интерес в дадена област. Могат да създават добро съдържание заради информираността.

Генерирането на приходите също е важно. Самата екосистема на дигиталната реклама е много франгментарна, предлага различни услуги и играчи. Трудно е, ако нямате екип, обясни той.

По статията работи: автор Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Екип на Bulgaria ON AIR бе нападнат при репортаж