IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Приходите на Publicis нараснаха едва с 0,2% през третото тримесечие

Компанията загуби ключови клиенти в САЩ миналата годината и това влияе на бизнеса ѝ

15:42 | 20.10.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Френската рекламна агенция Publicis Groupe обяви, че приходите от продажбите ѝ за третото фискално тримесечие са нараснали едва с 0,2% на органична база до 2,32 млрд. евро (2,55 млрд. долара), след като през миналата година тя загуби големи медийни клиенти в САЩ, предава Ройтерс.

Приходите за третото тримесечие отговориха на очакванията на анализаторите, анкетирани от Ройтерс, които смятаха, че сумата ще е около 2,35 млрд. евро, но се оказаха под 0,7% ръст на продажбите до 2,33 млрд. евро през третото тримесечие на 2015 г.

Приходите за деветте месеца от началото на годината са скочили с 1,9% на органична база до 7,07 млрд. евро.

Publicis потвърди и своята финансова прогноза за цялата 2016 г.

Групата е спечелила клиенти като Wal-Mart, бизнеса на Procter & Gamble с продукти за грижа за дома, Coty и USAA.

Главният изпълнителен директор на Publicis Морис Леви, който се очаква да напусне поста си през 2017 г., потвърди, че бордът ще реши през февруари следващата година кой да го наследи. Леви посочи, че е готов да заеме друга позиция в корпоративното управление на компанията, за да осигури плавния преход, ако бордът го помоли за това.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:08 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още