Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Рекламодатели, агенции и социални мрежи ще се борят с онлайн заплахите

Те ще създадат процеси и протоколи за битка с проблемното съдържание

Рекламодатели, агенции и социални мрежи ще се борят с онлайн заплахите

Снимка: Архив Ройтерс

16 от най-големите рекламодатели се обединиха, за да накарат платформи като Facebook, Twitter и YouTube да се борят по-сериозно с опасното и фалшиво съдържание онлайн, предава Ройтерс.

Световният алианс за отговорни медии включва и медийни агенции от най-големите рекламни групи WPP, IPG, Publicis, Omnicom и Dentsu, както и собствениците на платформите, посочи групата по време на годишната среща на рекламната индустрия в Кан, Франция.

Луи ди Комо, изпълнителен вицепрезидент, отговарящ за медиите, в Unilever, коментира, че това е първият път, в който всички страни в индустрията се събират, за да решат проблем, който има много големи последици за обществото.

"Когато предизвикателствата пред индустрията се прехвърлят на обществото, създавайки разделение и поставяйки нашите деца пред риск, всички трябва да действаме“, коментира той.

По думите му първоначално групата ще се фокусира върху съдържанието, което представлява опасност за обществото, като тероризма.

Собствениците на платформи са предприели стъпки за адресиране на проблемите, коментира Комо. Техният фокус е върху реакцията след качването на съдържанието.

Алиансът ще работи за създаването на процеси и протоколи, които да защитават хората и брандовете, твърди експертът.

В алианса влизат още Adidas, Danone, Diageo, Mondelez International, Nestle и Procter & Gamble.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Publicis сви годишната си прогноза и с това потопи цената на акциите си