Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Рекордна посещаемост на Investor.bg и Dnes.bg в началото на 2018 г.

Investor.bg стана най-четеният икономически сайт в България, след като отчете ръст от 19% на месечна база през януари

Рекордна посещаемост на Investor.bg и Dnes.bg в началото на 2018 г.

Снимка: Олег Попов, Investor Media Group

Сайтовете на Investor Media Group отбелязаха сериозен ръст на посещаемостта в началото на 2018 г. Рекорден брой потребители са гласували доверие на водещите портали Investor.bg и Dnes.bg, като са се информирали за актуалните събития и новини от техните платформи. Отбелязва се и тенденция към непрекъснато нарастване на директния трафик към сайтовете на Investor Media Group, като основен показател за доверието на потребителите и затвърждаването на лоялната аудитория на медийната група.

Investor.bg стана най-четеният икономически сайт в България, след като отчете ръст от 19% на месечна база. Бизнес медията бе посетена от 433 хил. уникални потребители и се нарежда на първо място пред Capital.bg, Money.bg и Profit.bg. Investor.bg е и сайтът с най-висок директен трафик в сегмента - както по отношение на дела от общия трафик, така и в абсолютна стойност, което е доказателство за наличието на изключително лоялна аудитория.  

Още по темата

С впечатляващи резултати е и Dnes.bg – 1 млн. българи избраха да се информират от водещия новинарски сайт през януари 2018 г. Dnes.bg отчете и солиден пазарен дял от 25%, с 3-процентни пункта повече спрямо предходния месец и 30% увеличение на годишна база.

Потребителите гласуваха доверие и на останалите онлайн платформи от портфолиото на Investor Media Group. Силни резултати показаха и Tialoto.bg и Az-jenata.bg, които регистрират и най-голям ръст на годишна база в  своя сегмент – с 39% (Tialoto.bg) и 29% (Az-jenata.bg), като успяват не само да привлекат повече потребители, но и да запазят лоялната си аудитория. През януари Tialoto.bg достига ръст от 23% спрямо декември и увеличава директния си трафик с 42%. В същия период Az-jenata.bg достигна до 560 хил. уникални потребители и увеличи пазарния си дял на 14%.

Лидерът в своя сегмент Teenproblem.net е достигнал до 418 хил. уникални потребители през януари, като също запазва лоялната аудитория и отчита увеличение с 13% на месечна и със 7% на годишна база.

Значителен ръст на посетителите в началото на годината отбелязаха и сайтовете на политематичната телевизия Bulgaria ON AIR и на единствения бизнес тв канал в България Bloomberg TV Bulgaria: +28% за Bgonair.bg и +14% за Bloombergtv.bg.

През януари уникалните потребители на здравния сайт Puls.bg са достигнали 629 хил., което е нарастване с 24% на месечна и 19% на годишна база. Пазарният дял на сайта се е увеличил с 3 процентни пункта през последната година.

Средномесечният пазарен дял на сайтовете на Investor Media Group за 2017 е 42%.

По статията работи: Екип на Investor.bg

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (3)

0
 
0
 
3
преди 11 месеца
Дерзайте!
0
 
2
 
2
преди 11 месеца
Браво на успешните сайтове!
1
 
9
 
1
преди 11 месеца
Браво, това е любимият ми сайт за икономика. Заслужено!

Още от Медии
MTG: Не коментираме слухове за сделка за „Нова“