Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Рекордни резултати отредиха на Investor Media Group топ място сред потребителите

Рекордни резултати и ръст на трафика регистрираха сайтовете на медийната група през лятото и направиха групата втората най-предпочитана в България

Рекордни резултати отредиха на Investor Media Group топ място сред потребителите

Снимка: Олег Попов, Investor Media Group

Рекордни постижения и ръст на трафика регистрираха уебсайтовете от портфолиото на Investor Media Group през лятото. Впечатляващите резултати отредиха на Investor Media Group водещо място в топ 10 на класацията на Gemius, превръщайки медийната група във втората най-предпочитана от потребителите в България. Данните на метричната система за юли показват, че пазарният дял на Investor Media Group на годишна база нараства със 7 процента спрямо 2017 г., достигайки 49% и изпреварвайки третите в класацията Spotal Media Group и Xenium.

Сериозен ръст и рекордни резултати генерират водещите информационни уебсайтове Investor.bg и Dnes.bg. Потребителите на най-авторитетния източник на бизнес и финансова информация и лидер в своя сегмент – сайтът Investor.bg, през юли са достигнали 398 хил., което е нарастване със солидните 17% на годишна база. Внушителни резултати отбелязва и Dnes.bg - 1,046 млн. читатели са гласували доверие и са избрали да се информират от водещия новинарски уебсайт. Наблюдава се и впечатляващ ръст на потребителите от 48% на годишна база.

Заедно с постоянната тенденция на нарастване на аудиторията продължава и процесът по имплементация на нова система за сервиране на реклама в портфолиото от сайтове на медийната група. Водещият новинарски сайт Dnes.bg, вече е мигриран към Google AdManager, което позволява предлагането на нови технологични рекламни продукти като Audience Segments, remarketing и програматик сделки  (Preferred Deals). Общо 11 от сайтовете на Investor Media Group вече се обслужват от Google Ad Manager, като плановете са до края на годината всички да работят с единна рекламна платформа.

Високи позиции в сегментите си заемат и останалите онлайн медии от портфолиото на Investor Media Group. Водещият спортен уебсайт Gol.bg също отбелязва солидни резултати в посещаемостта си. Той регистрира най-голям ръст на потребителите в сегмента с цели 15%, а ръстът на годишна база е със завидните 82%. През юли рекордните до момента 325 хил. души са се информирали за горещите спортни събития от Gol.bg, като се наблюдава нарастване на директния и на препратения трафик спрямо юни.

На годишна база сайтовете на единствената специализирана бизнес телевизия у нас - Bloomberg TV Bulgaria, както и на политематичния телевизионен канал Bulgaria ON AIR, регистрират впечатляващ ръст. Потребителите на Bloombergtv.bg са се увеличили с 25%, а на Bgonair.bg - с 21%. Сериозни резултати отбелязват и Az-jenata.bg и Puls.bg на годишна база: +23% увеличение в броя на потребителите на Az-jenata.bg и +9% за Puls.bg. Лайфстайл порталът Tialoto.bg пък се радва на лоялна аудитория от 307 хил. потребители.

Сайтът с най-качествени обяви за имоти у нас – Imoti.net, успява да регистрира ръст на потребителите с 11% през месец юли и така броят им достига 102 хиляди. Увеличението се дължи на ръст в трафика от търсене (+22%), както и на директния (+10%). Автомобилният уебсайт Automedia.bg също придобива нова аудитория, като през месец юли потребителите на сайта са нараснали със 7%, достигайки 142 хил. души.

По статията работи: Екип на Investor.bg

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Radio France е на печалба за първи път от 2014 г.