Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Силната марка привлича лоялните читатели на онлайн медии

Медиите не трябва да разчитат единствено на присъствие в социалните мрежи или на търсачките, сочи проучване

Медиите трябва да си създадат силна марка, за да привлекат верните си читатели в интернет, а не да разчитат единствено на присъствие в социалните мрежи или на търсачките, сочи изследване на американския институт Пю, цитирано от Франс прес.

Според изследването онези читатели, които набират директно адреса на предпочитаната си медия в интернет или са добавили този адрес към любимите си линкове, прекарват много повече време в електронното издание, отколкото онези, които достигат до съответната медия чрез Facebook или чрез търсачка.

За медиите, които се надяват да си създадат лоялен кръг от читатели, които да плащат за достъп до електроните издания, е от съществено значение да направят така, че дадено електронно издание да се превърне в очите на потребителите в първия сайт, който те искат да отворят, се отбелязва в изследването.

Повечето от потребителите на интернет използват три начина за достъп до информационните сайтове - директен достъп, търсачка или линк, споделен в социална мрежа. В много редки случаи се използват други методи, като имейл или през друг интернет сайт. (БТА)

По статията работи: Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Дигиталните медии ще движат глобалните рекламни инвестиции и през 2019 г.