Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

Viacom не успя да оправдае прогнозите на пазарите

Нетната печалба на американската медийна компания се е понижила до 522 млн. долара от 683 млрд. долара през предходната година

Viacom не успя да оправдае прогнозите на пазарите

Снимка: Ройтерс

Американският медиен гигант Viacom обяви своите корпоративни резултати, които не успяха да покрият очакванията на Wall Street, тъй като рекламните продажби в САЩ са се понижили, а компанията е събрала по-малко такси от кабелните оператори и онлайн дистрибуторите.

Viacom заяви, че приходите от глобалните филиали са отчели спад от 3% до 1,15 млрд. долара, информира CNBC.

Собственикът на MTV, Comedy Central и Paramount Pictures добави, че приходите от реклама в САЩ са спаднали до 922 млн. долара.

След като пое кормилото на компанията през 2016 г., главният изпълнителен директор Боб Бакиш се съсредоточи върху план, който включва подобряването на програмите на своите телевизионни мрежи и отношенията с дистрибуторите. 

Още по темата

Paramount Pictures, която се върна към рентабилност през второто тримесечие за годината, се представи добре на вътрешния пазар, благодарение на хорър филма A Quite Place.

Viacom и CBS разглеждат евентуално сливане, но срещат силното противопоставяне на главния изпълнителен директор на телевизионния канал Лесли Моунвес.

Нетната печалба на Viacom също се е понижила - до 522 млн. долара, или 1,29 долара на акция, от 683 млрд. долара, или 1,70 долара на акция, спрямо същия период на миналата година.

Общите приходи също отчитат спад до 3,24 млрд. долара от 3,36 млрд. долара на годишна база.

На коригирана база компанията е спечелила 1,18 долара за акция.

Анализаторите прогнозираха печалба от 1,07 долара за акция и приходи от 3,26 млрд. долара, съобщава още CNBC.

По статията работиха: Аспарух Илиев, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Investor Media Group: Посветени сме на комуникацията