Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

WPP се отказа от дивидента си и обратното изкупуване на акции

Рекламният гигант оттегли и прогнозата си за 2020 г.

WPP се отказа от дивидента си и обратното изкупуване на акции

Снимка: Pixabay

Рекламният гигант WPP Plc се отказа от дивидента си и програмата си за обратно изкупуване на акции, след като оттегли прогнозата си за 2020 г., посочвайки, че последното е свързано със „значителната несигурност“, пише Bloomberg.

„С навлизането ни във второто тримесечие е ясно, че влиянието на Covid-19 върху бизнеса ще се увеличи, но на този етап не е възможно да оценим дълбочината или продължителността на това влияние“, посочва WPP в изявление.

Цената на акциите на компанията скочи с 1,8% по време на сутрешната търговия в Лондон.

Още по темата

Главният изпълнителен директор Марк Ред се бори да стабилизира базираната в Лондон компания, след като големи клиенти се изтеглиха от глобалната ѝ мрежа от агенции. През февруари WPP прогнозира четвърта година без ръст на приходите от продажби.

Имаше знаци, че усилията на Ред за преобръщане на бизнеса набират сили преди вирусът да изпрати западните икономики в ситуация на паника.

Към края на миналата година WPP заяви, че има 3 млрд. паунда (3,7 млрд. долара) в брой и обща ликвидност от 4,8 млрд. паунда. Компанията обяви програма за обратно изкупуване на акции на стойност 950 млн. паунда и завърши 330 млн. от нея от декември досега.

Заедно с отказа от финален дивидент за 2019 г. от 37,3 пенса на акция, действията, обявени днес, означават, че компанията ще спести около 1,1 млрд. паунда, обяви тя.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Медии
Австралийското подразделение на News Corp спира от печат 100 регионални вестника