Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Медии

„Z-та Световна война“ и Стар Трек напълниха касите на Viacom

Компанията успява да компенсира напълно по-високите разходи за маркетинг на хитовите заглавия

„Z-та Световна война“ и Стар Трек напълниха касите на Viacom

„Z-та Световна война“ се радва на радушен прием навсякъде по света. Снимка: Ройтерс

Повишените приходи от реклама и по-високи постъпления от такси гарантираха на американската медийна група Viacom ръст на продажбите и печалбата през третото тримесечие на годината.

Компанията майка на MTV, Nickelodeon, Comedy Central и филмовото студио Paramount Pictures отчете приходи от продажби в размер на 3,69 млрд. долара, което е увеличение от 14% на годишна база и доста повече от средните анализаторски очаквания, предаде Ройтерс.

По този начин Viacom успя да компенсира по-високите разходи за дистрибуция на своите хитови филми тази година „Стар Трек - Пропадане в мрака“ (Star Trek Into Darkness) и „Z-та Световна война“ (World War Z), съобщи компанията в петък. Оперативната печалба е нараснала с 20 на сто до 1,09 млрд. долара. Коригираната печалба нараства с 24% до 635 милиона долара.

Paramount се доказва като истинска ковачница на хитове. И двете ленти се оказаха блокбъстър, смятат от Viacom. Приходите от продажби на филмовото студио нараснаха с 15% до 1,16 милиарда долара.

Но и като цяло компанията показва възходяща тенденция. Докато Viacom намираше през последните тримесечия с мъка достатъчно зрители за своите предавания и рекламните приходи падаха, през последното тримесечие в САЩ те скачат със шест процента. С цели 28 на сто се увеличават приходите от такси, които Viacom събира от платформи като Amazon, за да показват неговите телевизионни програми.

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Венцислав Дяков

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
3
 
1
N.Genov до: georgi.benevolenet
преди 7 години
Няма профилна снимка
Kaufland, Лидл и Карфур не са ли те канили в техния картел?

Още от Медии
Водещата на UpDate Елена Кирилова се включи в „Тук- Там Кошер 2020“