Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Мода

Oscar de la Renta разширява бизнеса си за препродажба с винтидж дрехи и бижута

Клиентите вече ще могат да си купят рокли от телевизионни сериали като „Сексът и градът“

Oscar de la Renta разширява бизнеса си за препродажба с винтидж дрехи и бижута

Модел от колекция на Oscar de la Renta. Снимка: Peter White/Getty Images

Феновете на Oscar de la Renta скоро ще могат да купуват винтидж рокли от телевизионни сериали като „Сексът и градът“ и „Наследници“, тъй като луксозната модна къща навлиза все повече в бизнеса с препродажби, съобщава Bloomberg.

От миналия ноември дизайнерът подбира визии от отминали колекции за магазина си за употребявани стоки Encore. Употребяваните дрехи се продават на консигнация и компанията удостоверява, възстановява и доставя продуктите, опитвайки се да предостави на клиентите същото ниво на услуга като във физическите си магазини.

Логистиката и плащанията се управляват от Archive – платформа, която е специализирана в бизнеса с препродажба и дава на компаниите високо ниво на информация за клиентите и покупките им. Archive се използва и от други бизнеси за употребявани дрехи, включително Renewed Marketplace на North Face и Almost Vintage на Dagne Dover.

Още по темата

Платформата тъкмо привлече допълнително 8 млн. долара инвестиции, с което общото ѝ финансиране възлиза на около 10 млн. долара. Сред инвеститорите в компанията са Lightspeed Venture Partners, Bain Capital Ventures и главният изпълнителен директор на Oscar de la Renta Алекс Болън, както и основателите на Warby Parker, Allbirds и Harry’s.

Плановете на Oscar de la Renta и финансирането на Archive подчертава как модният пазар за употребявани дрехи привлича все по-голямо внимание от компании и инвеститори. Това е сегмент, който в момента е на стойност 130 млрд. долара, сочат данни на BofF Insights, и се доминира основно от големи платформи като RealReal и Poshmark.

Болън от Oscar de la Renta смята, че Encore е ценен инструмент в това да се печелят и запазват клиентите.

„Възприемаме препродаването като начин да придобиваме нови клиенти и най-важното – да запазваме съществуващите си такива“, казва Болън в интервю. Компаниите възприемат това като „фундаментална промяна в луксозната мода, преминаваща от потребителски [продукт] или за еднократна употреба към актив“.

Според Болън компанията е продала 40 продукта от първата си партида винтидж артикули и се готви да представи втората си серия на 26 януари, която ще включва 31 емблематични рокли и 15 изящни бижута от DKF, която продава колекционерски бижута, от дизайнери като Van Cleef & Arpel и JAR.

През следващите месеци Oscar de la Renta планира да въведе функция за търг, която ще позволи на клиентите да залагат за дрехи, носени по-рано от знаменитости във филми и по телевизията, както и на червения килим и на събития като Гала вечерта на музея „Метрополитън".

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Елена Илиева

Последни новини

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от