IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Луксозните пътешествия все още растат, но агенциите остават нащрек

Младите туристи предпочитат да ползват мобилни приложения, през които сами да резервират всичко

11:53 | 20.02.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Туристическите агенции може да изглеждат отживелица в ерата на безбройните мобилни приложения и уебсайтове, но в сектора с луксозни пътувания традициите все още не са забравени, коментира CNBC.

В действителност 40% от луксозните пътувания се резервират през туристически агенции в сравнение с едва 27% от всички останали видове международни пътувания, сочи доклад на ITB Berlin и IPK International.

Проучването показва още, че повече от половината от хората, отишли на луксозни пътувания в чужбина, са използвали агенциите като източник на информация.

Базираната във Великобритания туристическа агенция за луксозни пътувания Scott Dunn твърди, че расте с около 20% годишно благодарение на силното търсене на съвети от експерти в туризма и планирането.

„Винаги питам хората, които обмислят сами да резервират: „Защо да рискувате?“, коментира Саймън Ръсел, главен изпълнителен директор на Scott Dunn. „Това е вашата ваканция и ще похарчите много за нея, не рискувайте, а се уверете, че ще извлечете максимума от времето ви навън“.

Според Ръсел клиентите на фирмата предпочитат да харчат повече за туристически преживявания, отколкото за други неща.

Според доклад от 2016 г. на Amadeus Travel Intelligence луксозните пътувания се очаква да нараснат с 6,2% през следващите 10 години в сравнение с общия туризъм, за който прогнозата е за ръст от 4,8%.

Ръсел допълва, че Instagram играе все по-важна роля в предизвикването на интерес към персонализирани туристически преживявания и екзотични дестинации.

И все пак растежът на туристическите агенции вероятно ще срещне предизвикателства през следващите години, тъй като младите хора - първото поколение, израснало с дигиталните технологии, ще трупа състояние и евентуално ще превземе по-голям дял от пазара на луксозни пътувания.

Според Ръсел обаче младежите от поколението Y (родените между 1980 и 2000 г.) предпочитат сами да организират своите пътувания чрез дигитални решения. По думите му онлайн преживяванията, които предлага фирмата му, ще трябва непрестанно да се развиват.

„Интелигентният чат и гласово активираното търсене са сред целите ни“, допълва Ръсел.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:21 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от На път виж още

Коментари

Финанси виж още