IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Twitter започва да отчита нова група потребители

Компанията вече включва в месечните си активни потребители и тези, които използват платформата посредством SMS

08:37 | 30.04.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Фокусът на бизнеса на Twitter се измести официално във вторник от растеж на броя на потребителите към увеличаването на приходите от реклама, пише Wall Street Journal.

По време на обявяването на финансовите резултати на компанията стана ясно, че компанията увеличава потребителската си база, като започва да отчита нова аудиторна група.

Във вторник финансовият директор на Twitter Антъни Ното заяви, че компанията ще започне да включва в броя на активните си потребителите своите “SMS последователи”. Тези потребители получават достъп до Twitter изключително чрез текстови съобщения - метод, особено популярен сред потребителите на развиващи се пазари като Индия и Бразилия.С включването на тази група от хора аудиторията на Twitter автоматично нараства.

Twitter твърди, че има 6,4 млн. SMS потребители на платформата през първото тримесечие, което е с 60% повече спрямо 4-те млн. души три месеца по-рано. Растежът е доста по-голям от отчетените 4,9% през четвъртото тримесечие.

Във вторник Twitter обяви, че през тримесечието се е сдобила с 14 млн. нови потребители, а цялата потребителска база от активни потребители на социалната мрежа по цял свят включва 302 млн. души. Заедно с SMS потребителите този брой ще достигне 308 млн. активни потребители месечно, а това означава 6% растеж на месечна база.

Подобно на Facebook, и Twitter започна да инвестира повече в развиващи се пазари като Индия, Бразилия и Индонезия, които се превърнаха в по-големи източници на нови потребители от развити пазари като САЩ и Великобритания.

През януари Twitter придоби базирания в Индия стартъп ZIpDial, специализиран в маркетинг, използващ текстови съобщения. ZipDial позволява на потребителите да изберат номер на компания и да затворят преди да се свържат с нея, ето защо услугата е известна като “пропуснато обаждане”. След това компанията изпраща безплатно съобщение до потребителя, в което се съдържат реклами и друга информация, а самият потребител не е таксуван за това. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:32 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от виж още

Коментари

Финанси виж още