IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Силната марка привлича лоялните читатели на онлайн медии

Медиите не трябва да разчитат единствено на присъствие в социалните мрежи или на търсачките, сочи проучване

14:49 | 10.03.14 г.
Силната марка привлича лоялните читатели на онлайн медии

Медиите трябва да си създадат силна марка, за да привлекат верните си читатели в интернет, а не да разчитат единствено на присъствие в социалните мрежи или на търсачките, сочи изследване на американския институт Пю, цитирано от Франс прес.

Според изследването онези читатели, които набират директно адреса на предпочитаната си медия в интернет или са добавили този адрес към любимите си линкове, прекарват много повече време в електронното издание, отколкото онези, които достигат до съответната медия чрез Facebook или чрез търсачка.

За медиите, които се надяват да си създадат лоялен кръг от читатели, които да плащат за достъп до електроните издания, е от съществено значение да направят така, че дадено електронно издание да се превърне в очите на потребителите в първия сайт, който те искат да отворят, се отбелязва в изследването.

Повечето от потребителите на интернет използват три начина за достъп до информационните сайтове - директен достъп, търсачка или линк, споделен в социална мрежа. В много редки случаи се използват други методи, като имейл или през друг интернет сайт. (БТА)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:02 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още