IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Apple планира тотално обновление на MacBook Pro

Най-значителното допълнение е вторичен дисплей над клавиатурата, който ще замества стандартния ред с функционални бутони

09:13 | 11.08.16 г. 1
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Американският технологичен концерн Apple Inc. подготвя първия значителен ъпдейт на своята линия лаптопи MacBook Pro от четири години насам, предава Bloomberg, позовавайки се на запознати източници. Компанията ще се опита да използва един от своите по-стари продукти, за да подпомогне възстановяването след две тримесечия на спадащи продажби.

Актуализираните преносими компютри ще бъдат по-тънки, ще включват чувствителна на докосване лента за функционални клавиши и ще се предлагат с по-мощни и ефективни графични процесори за потребители експерти, казват източниците, които са пожелали да не бъдат назовани.

Новите компютри са били в напреднала фаза на тестване в Apple по-рано тази година, казва един от източниците. Не се очаква обаче новият MacBook Pro да дебютира по време на събитието нa Apple, което за момента е насрочено за 7 септември и на което се очаква да бъдат представени версии от ново поколение за iPhone. Говорителят на Apple Бил Ейвънс отказва коментар пред Bloomberg. 

Съоснователят на Apple Стив Джобс прокламираше таблетите като възможни заместници на лаптопите, наричайки  iPad "пост-PC" устройство след представянето му през 2010 г., но продукти като MacBook Pro показват изненадваща устойчивост. Приходите от продажбите на Mac-ове, включително Pro линията, са нараснали с 6% до 25,5 милиарда долара през последната финансова година, докато продажбите на iPad са спаднали с 23% до 23,2 млрд. долара.

Тазгодишното обновление на MacBook Pro е насочено към увеличаване на продажбите на преносими компютри в момент, в който потребителите изчакват повече време, преди да купят или заменят своя iPad. Изследвания на Apple показват, че клиентите надграждат своите iPad-и приблизително на всеки три години, докато купуват нов iPhone на всеки 18 до 24 месеца, твърди източник, запознат със стратегията на Apple. Това може да обясни по-лесно факта, че продажбите на iPad паднаха от своя пик през 2013 година.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.

Последна актуализация: 09:35 | 04.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още

Коментари

1
rate up comment 2 rate down comment 0
Ivan.r
преди 7 години
"потребители експерти, като например такива, които играят видео игри"Отивам за цианид...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още