IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Над 350 хил. клиенти получават електронна фактура от ЧЕЗ България

Електронните фактура са валиден, електронно подписан, данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия

16:33 | 30.07.17 г. 1
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

За периода януари – юни 2017 г. 36 663 клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД се отказаха от хартиената си месечна фактура за електроенергия, съобщават от дружеството. Така електронна фактура получават над 350 хил. клиенти на компанията.

От ЧЕЗ отчитат тенденция на ръст на заявените електронни фактури. Освен безспорните си екологични ползи, те са и изключително удобни за клиентите.

Електронните фактури се получават до 24 часа след издаването ѝ и имат достъп до персонален, електронен архив на своите месечни сметки за електроенергия. Тези фактури имат сигурна защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите, гарантират от компанията.

Електронните фактура са валиден, електронно подписан, данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните отвсякъде и по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт.

Електронната фактура е напълно безплатна услуга и може да бъде заявена на корпоративния уебсайт www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти, с обаждане на 0700 10 010 или в офисите на Изипей. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:15 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 2 rate down comment 0
nomche
преди 6 години
Платените рекламни статии не трябваше ли да бъдат ясно обозначени като такива?Освен това винаги съм се чудил защо монополистите доставчици на комунални услуги се опитват така нагло да презентират опитите да редуцират техните разходи като мое удобство. Ами кажете си директно, че електронните фактури спестяват от разходи за принтиране, сортиране и куриери. Само не ми го представяйте като мое удобство. Защо трябва да се регистрирам за електронна фактура, за да имам достъп "от всякъде и по всяко време" до данните си. Като сте толкова загрижени, защо спряхте достъпа до данните за потребление, което не беше обвързано с получаване на електронни фактури?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още