Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Европа

Шефът на "Лукойл": Нуждаем се от прогнозируема цена на петрола

Вагит Алекперов очаква санкциите да продължат още десетилетие

   1| 2| 3    
1
 
3
 
29
data до: Mavi Goz
преди 1 месец
Нищо се не знае , според някой (а и според мен) се намираме в дълга вълна на Кондратиев , а там нещата са не предвидими
3
 
2
 
28
Mavi Goz до: Mavi Goz
преди 1 месец
Да не стане така, че тези, които си имат ядрени централи, ще си карат на ток, а другите - кой как може... :) Или Роснефт и Лукойл да отстъпят мястото си на основни стълбове на руската икономика на Росатом... :lol:
1
 
7
 
27
data до: Mavi Goz
преди 1 месец
Прав си , нещата отиват на зле , ама много зле но опасността е другаде . Тема за размисъл само - всеки път когато се сменя енергийната база на тази планета това е белязано със огромни войни и трагедии . Англия овладява парата и завладява целия свят , след това Америка и Германия овладява електричеството и следват две световни , Америка овладя напълно петрола брой само колко войни има между 1945 и днес в дъното на който е петрола .
Да прав си чакат ни доста лоши времена
3
 
2
 
26
Mavi Goz до: data
преди 1 месец
Е да, ама:

In China, now with 38 operating reactors on the mainland, the country is well into the growth phase of its nuclear power program. There were eight new grid connections in 2015, and five in 2016. Over 20 more reactors are under construction, including the world's first Westinghouse AP1000 units, and a demonstration high-temperature gas-cooled reactor plant. Many more units are planned, including two largely indigenous designs – the Hualong One and CAP1400. China aims to have more nuclear capacity than any country except the USA and France by 2020.
4
 
3
 
25
Mavi Goz до: Mavi Goz
преди 1 месец
Направо ви се чудя на оптимизма, че нещата отиват или ще отиват на по-добро, като очевадно е обратното... :lol:

0
 
4
 
24
data до: Mavi Goz
преди 1 месец
Китай смята да определи краен срок, в който автомобилните производители да прекратят продажбите на превозни средства, задвижвани с изкопаеми горива. Така страната ще стане най-големият пазар, който ще направи този ход и ще ускори навлизането на пазара на електрически автомобили, воден от компании като BYD Co. и BAIC Motor Corp.

Син Губин, заместник-министър на промишлеността и информационните технологии, заяви, че правителството работи с регулаторните органи за определяне график за край на производството и продажбите. Този ход ще има дълбоко въздействие върху околната среда и растежа на китайската автомобилна индустрия, каза Син на автомобилен форум в Тиендзин в събота, цитиран от Блумбърг.
4
 
2
 
23
Mavi Goz до: data
преди 1 месец
А и до 2030 доста неща могат да се случат, щото преди 12 год. светът беше бая различен, да не кажа значително по-добър и подреден... май... :lol:
3
 
2
 
22
Mavi Goz до: data
преди 1 месец
Ъм.. Холандия... Добра отправна точка! What about Китай, Индия, Бразилия, Турция... Цяла Азия и Лат. Америка? Па и Сев. Америка? До колко години ще спрат да слагат петролни двигатели на камиони, трактори, строителни машини, военна техника, кораби, самолети...? И дали пък точно по тази причина цената на нефта няма да расте? И с какво ще удвоите и утроите производството на еленергия? С перки и слънчогледи? Да не се утрои потреблението на природен газ някой ден? Щото тепърва войната за газовите трасета към Европа ще влиза в решителна фаза... Все едни въпросчета... :lol:
2
 
3
 
21
ДХДО до: Стоян Петров
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Това, че на Холандия не се оказва такъв натиск, не означава, че в обратната хипотеза, Холандия няма да се "огъне ", напротив - точката на "огъване " при тях, очевидно се намира на много по ниски нива на силата на такъв хипотетичен външен натиск , докато за руснаците е трудно да се посочат реалистични сценарии, при които някакъв натиск ще предизвика, този резултат, за който говорим.
2
 
3
 
20
data до: data
преди 1 месец
"Холандия става поредната страна, която планира да забрани продажбата на нови дизелови и бензинови автомобили до 2030 година. Тази програма беше обявена от холандското правителство, като целта й е до 2030 година вредните емисии в страната да бъдат намалени с 49%."