Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

САЩ

Йелън: Биткойнът е доста спекулативен актив

Разбиранията ни за силите, пораждащи инфлация, са несъвършени, призна председателят на Фед по време на последната си пресконференция начело на институцията

1
 
0
 
6
doc до: pinoccio
преди 10 месеца
Няма профилна снимка
temata e mnogo dalga,no badi siguren che mnogo po-veroiatno e niakoia darjava da obiavi bitcoin-a za oficialna valuta,otkolkoto vsichki 200 darjavi v sveta da go zabraniat...
...ne znam dokolko si zapoznat no v Japan ot nachaloto na godinata bitcoin e oficialno platejno sredstvo,veche ima 20legalni borsi,odobreni oficialno ot mestnia regulator...ne sluchaino nad 50%ot targoviata v sveta e v iaponski jeni...v USA pak ot tazi sedmica veche ima oficialno targovia s bitcoin futures,koeto go pravi oficialen finasov instrument...da ne govorim che tam sa i 2-3ot nai-golemite oficialno lecinsirani borsi v sveta...kato cialo e mit,che pravitelstvata priemat bitcoin kato zaplaha...po-skoro bankite palniat gashtite v momenta...
2
 
4
 
5
pinoccio до: doc
преди 10 месеца
Няма профилна снимка
Как да не могат да го забранят - къде ще се купува и къде ще се продава, и кой ще приема разплащане. Когато бъде криминализирано това, биткойнът ще лежи в мрежата някъде като умрели хешове. Не казвам, че приветствам това, напротив, но знаеш кои управляват този свят. Иначе, биткойнът като централна криптовалута и въобще блокчейн транзакциите, дори с вградени данъци, такси и пр., което ще се случи, не биха работили в услуга на безобразното неравенство, което се е установило именно от банките и техните фантасмагорични финансови инструменти. Блокчейнът би изтрил от земята цялата позната ни финансова действителност. Но засега така стоят нещата - предстои голямата битка между фиатните пари и криптовалутите.
2
 
2
 
4
doc до: pinoccio
преди 10 месеца
Няма профилна снимка
pr5avitelstvata ne mogat da zabraniat bitcoin,zashtoto ne e pod tehen kontrol i nikoga niama da bade,tova e nai-moshtnata decentralizirana sistema v sveta...edinstvenoto koeto mogat da napraviat e da se opitat da go zadushat s regulacii,no tova v dalgosrochen plan shte e bezuspeshno...Iujna Koreia ne e zabranila bitcoin,shte uvelichat regulaciiite varhy exchanges
3
 
2
 
3
doc до: pinoccio
преди 10 месеца
Няма профилна снимка
darjavata,tova sme nie,horata....za sajalenie sistemata na upravlenie nachelo s
"nezavisimi" centralni banki vse oshte e izgodna za dosta hora,ednite sa nai-bogatite,koito stavat vse po-bogati i drugite sa marzelivite i tarteite,koto chakat na darjavata i koito za sajalenie stavat vse poveche...raboteshtata sredna klasa,chieto bogatstvo namaliava vse oshte prodaljava da tarpi,da vidim dokoga...kogato tova tarpenie svarshi,sledva revoliucia...edinstvenia nachin koito zasega vijdam za mirna revoliucia e bitcoin...da vidim dali horata shte proumeiat tova
3
 
11
 
2
pinoccio до: doc
преди 10 месеца
Няма профилна снимка
Друже, не говори глупости. При цялото ми уважение към криптовалутите с една забрана от страна на държавата, както това стана в Южна Корея, и всичко е аут. Държавата е всичко, не знам дали схващаш това. Биткойнът в момента е функция на анархокапитализма - няма вградени данъци, няма нищо, все едно държавата не съществува. Няма такъв филм.

13
 
5
 
1
doc
преди 10 месеца
Няма профилна снимка
bitcoin shte se prevarne v cherna dupka,koiato shte zasmuche vsichki napechatani ot centralnite banki pari...