Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

С. Славчев: На София ѝ е необходим нов модел на работа

Недопустима е липсата на бус ленти за приоритетно движение на градския транспорт, коментира общинският съветник

0
 
0
 
5
khao до: khao
преди 8 месеца
Няма профилна снимка
ма да не излезе че и аз троля .... бус лента на булевард където рейса прави по някое време ляв завой е безсмислена, ако искате да направите нещо полезно, направете така че да няма спрели коли в най дясната лента на половината улици, спирки и тнт. ... само това ще отпуши много и то без лев инвестиция ... само ще глобявате :)
0
 
1
 
4
khao до: Momchil_Matev
преди 8 месеца
Няма профилна снимка
бус лентата на Ал. Малинов е махнаха седмица след като е сложиха, остана само в часта след Шел-а към Бизнес парка, където като цяло пак няма смисъл от нея... и не минава един автобус, поне 6-7 различни линии са.
2
 
2
 
3
преди 8 месеца
Къде точно Ви липсват бус-ленти? Има там, където трябва. За да имаш бус-ленти, трябва по тях да минават автобуси. Добри примери - Цариградско, Сливница. Лош пример - Александър Малинов. Когато минава един автобус на 15-20 мин. или по-рядко, няма смисъл от бус-ленти. Нито някой чака автобусите, нито има нужда от тях. Като добавим и цената от 1.60 лв. - стимул няма.
За София бус-ленти трябва да има само на трилентови булеварди, защото иначе също няма смисъл - или се задръства, или се нарушава. Т.е. трябва да се разшири Евроги Георгиев с една лента, за да се отпуши тази тапа.
Трябва да се използват и локалните платна - защо на Цариградско и Борис ІІІ не се направят ремонти така, че ГТ да минава в локалните платна, където ги има? Локалните платна са най-хубавите бус-ленти и вкл. е в пъти по-сигурно за летящите по булеварда автомобили.
3
 
2
 
2
преди 8 месеца
Докато има безделници, които могат да си позволят да киснат в личния си автомобил по задръствания, вместо да минат няколко крачки пеша, така ще е. Крайната мярка ще е забрана за влизане на автомобилен транспорт в определени улици в центъра, освен градски транспорт и обслужващи автомобили.
1
 
10
 
1
преди 8 месеца
Препоръчвам на г-н Славчев следващият път като отиде на екскурзия с общински пари да се огледа по-добре за инфраструктурата в Европейските столици, а не да скача в дискаунт магазините за подараци за родата! Плюсването на велоалея на ул. Г.С.Раковски е най-малоумното грабене на общ. средства. Това е като на Rue De I'Ecuyer в Брюксел да натресеш велоалея и да си въобръзяваш, че си европейска столица - затова там няма велоалея г-н Славчев, но Вие сте пропуснали да го видите, защото сте зяпали по витрините на магазините! :) Пропуснали сте да забележите също, че на ден по ул. Раковски минават 10на велосипедисти и около 5 хил. автомобила и ако преди вашата велоалея се преминаваше по цялата улица за 15 минути то сега това упражнение е над 35 мин, т.е. много повече газове от автомобили, задръстване, нерви, катастрофи и т.н.