IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Една от новите функции на Snapchat се оказа сериозен провал

Maps, която беше пусната миналата година, не успя да привлече потребителите

19:07 | 10.01.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Новата функция Maps на приложението Snapchat, която беше пусната миналата година с цел да позволи на потребителите да следят къде се намират техните приятели, не е успяла да набере инерция и популярността ѝ рязко е спаднала от активирането ѝ насам, пише Daily Beast, позовавайки се на вътрешни документи на Snap.

Функцията Maps е имала средно 19 млн. потребители дневно през септември според Daily Beast, или 11% от базата от активни дневни потребители на услугата, пише Bloomberg.

Същевременно потребителите на Snapchat са с 64% по-склонни да изпратят снимка на отделен приятел през приложението, отколкото да публикуват в инструмента Stories, сочи публикацията, без да разкрива откъде редакцията се е сдобила с въпросната вътрешна информация.

Snap отказва да коментира въпроса.

През ноември базираната в Лос Анджелис Snap разкри, че подготвя големи промени в своето приложение. Идеята ѝ е да опрости дизайна, за да насърчи повече хора да използват Snapchat, както и да направи услугата по-привлекателна за рекламодатели.

По-рано този месец компанията обяви, че активните потребители дневно през третото ѝ фискално тримесечие са достигнали 178 млн., което се оказа под очакванията на анализаторите. Компанията отчете и трети пореден период на разочароващи приходи.

Snap не успява да запази растежа си от първичното си публично предлагане през март насам, а стойността на акциите ѝ се понижи със 17%.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:10 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още