Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Хардуер

Младите потребители са музика за ушите на Bang & Olufsen

Новото поколение купувачи се насочва към портативните колонки и новите слушалки на марката, като насърчава растежа на продажбите ѝ

1
 
1
 
1
преди 2 години
Няма профилна снимка
B&O започнаха да губят ореола си по една проста причина - оказаха се неподготвени за стрийминг на музика и плеъри в телефоните. Качеството на продуктите им не се различава кой знае колко от това на конкуренцията им, а тя е многобройна и жестока. В отговор на драстично намалелите им продажби и липса на интерес дори у твърдолинейните им фенове, изнесоха производството на малките си джаджи в Китай, с което тотално отблъснаха и малкото останали лоялисти. Телевизорите им са обикновен Самсунг, слушалките са добри, но далеч от чудовища като Audeze или B&W, преносимите толколонки също не предизвикват нестихващ възторг от качеството на звука, но цените на всичко вкупом спират дъха дори на разглезените аудиофили с възможности.
Сори, остават си с едни стационарни тонколони, които все още са наистина на световно ниво, но с тях, както се вижда от статията, няма как да се поддържа печалба в желаните размери.
Жалко - бяха верно уникални