Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Директорът на БДЖ: Трудно е да се извади една компания от фалит

Опасността ЖП операторът да фалира е преодоляна в резултат на реформите, които предприехме от началото на 2010 г., твърди Владимир Владимиров

1
 
1
 
9
khao до: doba
преди 5 дни
Няма профилна снимка
а защо Владо не е мениджър в частна компания... при тая липса на кадърни мениджъри ще го лапнат веднага ? :):)
0
 
4
 
8
ceneto до: doba
преди 5 дни
ако не друго поне железничарския футбол ще развие
2
 
2
 
7
doba до: khao
преди 5 дни
Няма невъзможни неща.
НО Владо ще направи невъзможното, АКО го оставят още 5-6г начело.
Бъдещето ще покаже...
1
 
5
 
6
khao до: doba
преди 6 дни
Няма профилна снимка
абе ако ме питаш мен по трудно се вкарва една компания-монополист във фалит, отколкото да се изкара ...
4
 
3
 
5
doba до: abdul
преди 6 дни
Владо е може би първият подходящ на този пост.
Разбира си от работата и като нищо може и на печалба да докара БДЖ-то.

1
 
2
 
4
преди 6 дни
Няма профилна снимка
Тоя пич е кръгъл ***.
5
 
6
 
3
преди 6 дни
Хахаха, е ти за кой гласуваш? Всички са едни и същи боклуци, които разграбиха държавата и сега тя предстои да остане един град смехономика до 2030-та с малко по-млади в него и то свестни, че даже и здрави. Тя вече няма никакво бъдеще.
6
 
13
 
2
преди 6 дни
Костов фалира БДЖ след като опрости дълговете на Кремиковци, Плама и други предприятия към БДЖ преди да ги приватизира. Още от този период 2000г БДЖ остана с огромна дупка в бюджета от 600 млн. нови лева, която и до днес си стои. Парадокс е, че и до днес има такива, които гласуват за сдс и неговите наследници...
5
 
5
 
1
преди 6 дни
Мн малко се краде, трябва повече да се краде и ще се оправи, вижте здравеопазването ;) След 2030-та постоянно в тази кочина ще има хора които да запълват дупките след злоупотребите ;)