IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Richemont пуска по-евтина марка в опит да привлече младото поколение

Швейцарският производител на часовници се бори с конкуренцията на новите технологии сред тази възрастова група

21:37 | 16.05.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Компанията за луксозни стоки Richemont пусна нова марка за часовници Baume, предлагаща модерни часовници за стотици, вместо за хиляди долари, в опит да привлече младите хора, съобщи Ройтерс.

Швейцарският производител на часовници отчете подобрение на продажбите след продължителен спад, но все още се опитва да достигне до по-младите, които не носят никакъв часовник или използват технологии като Apple Watch.

Новата марка Baume ще бъде продавана само онлайн на цени, започващи от 560 долара - ясна индикация, че е линията е насочена към по-млади клиенти. Също така компанията ще се опита да привлече вниманието към своята еко съвест, отказвайки се от всякакви животински или ценни материали и наблягайки само върху хартия и картон за опаковане.

Бизнесът за часовници на Richemont включва висококачествени марки като IWC и Jaeger-LeCoultre, които струват хиляди или дори десетки хиляди долари и все още се продават предимно в традиционните магазини.

Луксозните марки часовници обаче биват спъвани от новите технологии и все по-усилено търсят начини да събудят понижения интерес на младото поколение към традиционните часовници.

Марката Baume предлага унисекс часовници в минималистичен дизайн с каишки, направени от рециклирани материали. Има и серия с възможност за персонализиране, при която потребителите могат да избират между над 2 000 варианта онлайн.

Очаква се в петък производителят на часовници да публикува своите годишни финансови резултати.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:59 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още