Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Бъдещият концесионер на "Летище София" ще трябва да построи трети терминал

Кандидатите ще трябва да имат опит във финансирането поне на един проект в инфраструктурния сектор, надвишаващ 400 милиона евро

0
 
0
 
7
vassilkg до: vassilkg
преди 1 седмица
0
 
0
 
6
vassilkg до: Mavi Goz
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
1/3 млади и умни, 2/3 ***, берачи, строители и т.н.
0
 
0
 
5
vassilkg до: Mavi Goz
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
А първоначалните 7.6 млрд лева?
4
 
8
 
4
преди 4 месеца
"... а годишните концесионни възнаграждения, които ще се дължат за всяка една година от срока на концесията, ще са в размер не по-малко от 15 милиона лева без ДДС..."

Супер! Чистата печалба за 2017 на САА е над 15 млн. лв. след приспадане на арбитражните разходи по делото с MAK/ADMAK. За тази година се очаква доста по-висока печалба. Супер сделка ще е - като с ЧЕЗ, Софийска вода и концесията на Банско - кон за кокошка... :lol:
8
 
8
 
3
Mavi Goz до: lyusien
преди 4 месеца
Добре, че ни успокои - тъкмо се притеснявахме за третия терминал - двата до сега се затрудняват с изходящия еднопосочен трафик от млади, образовани и красиви българи - подарък за западните икономики. С оставащите 2-3 млн. от тази категория, обаче, третият терминал може да не оправдае очакванията за печалба.... :lol:

5
 
9
 
2
Hahoto до: lyusien
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
Абе много хубаво, ама то и с 2 терминала половин България се изнесе. Инвесторо е свидетел, те са до Терминал 1, сичкото народ покрай тях минава и заминава ... ;)
6
 
8
 
1
преди 4 месеца
Не се притеснявайте Концесионера ще вложи инвестиции за нов модерен терминал и нови писти и стоянки много по бързо от сроковете на договора Защото ще иска да спечели по вече пари Ще въведе и много нови услуги които ще улеснят пътниците и самолетните компании Това летище отдавна трябваше да бъде дадено на концесия Но по добре късно отколкото още по късно