Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Германия към шофьорите на дизелови коли: Оправяш или сменяш

Германските автомобилни производители са се съгласили да предоставят стимули и отстъпки на притежателите на дизелови автомобили при тяхната подмяна

1
 
0
 
10
преди 1 година
минаайте на колела как мене ве да го *** ..... нема само аз да съм с рикша, а сички тука природо-симулиращи само да лаят за батерий обаче се возят в четриколка с тунджа и скоро нема слезат от нея щот Теслата е 200 и отгоре бомбона в левчета ......
2
 
12
 
9
supertrader до: s3
преди 1 година
Няма профилна снимка
Новите автомобили са еднодневки, да се кара автомобил втора употреба на възраст повече от 5 години след време ще е невъзможно. Лошото е че тези автомобили са и опасни и трошливи и нови. В момента само китайците се напъват да правят добри евтини коли. Другия вариант е много скъп автомобил, при тях качеството бива но народните коли са направо лъскава тенекия и пластмаса с фарове с поликарбонатни стъкла които на над 5 годишна възраст трябва да се шкурят за да светят - отвратително качество.
1
 
15
 
8
преди 1 година
Няма профилна снимка
абсолютно лобиско и нечесно предложение... кво екологично има да изхвърляш почти нови автомобили за които си горил енергия и чиито суровини се добиват по доста неекологичен начин. Просто ги забранете от производство и внос и с времето сами ще изчезнат ... произведентата техника трябва да се използва!
5
 
21
 
7
преди 1 година
В БГ вкл и сега двутактовите коли са в движение, но една по една вървят към авто-моргите.
Допреди наколко години се търкаляха по пътищата и на никой не му правеше впечатление.
В последно врем се надигна един РЕЖИСИРАН ВОЙ в медиите срещу дизелите, колко лоши били, колко замърсявали и т.н. Същото ще стане и с по-старите дизели и непокриващи нормите бензинки.

Чакайте бе, пичове!
Те се търкалят от поне 20г, как така се сетихте за тях???
За мен си е организирана кампания.
14
 
7
 
6
s3 до: concrete2
преди 1 година
Няма профилна снимка
Албания може да е пред нас, както е и Румънив, но те нямат нашия стабилитет, който сме градили вече 10г. Но вярно е казано, че за да оцени човек нещо, трябва първо да го загуби.
7
 
20
 
5
concrete2 до: s3
преди 1 година
Няма профилна снимка
ХОРАТА много добре знаят че новият автомобил е по-екологичен и много по-приятен за каране , никой не е *** да кара стара димяща трошка , ама нали нещо трябва да кара все пак . Всичко е от мизерията , до която ни докараха . 30 годишно управление на некадърници ! Вече и Албания е пред нас по ръст на БВП
23
 
10
 
4
s3
преди 1 година
Няма профилна снимка
Браво, така и трябва. Който кара трошка, защото е тарикат, да си оправи трошката. Време е и при нас да се приемат подобни мерки, за да не дишаме мръсен въздух. Хората да се научат, че не е лошо да си купят нов автомобил.
18
 
7
 
3
преди 1 година
Няма профилна снимка
В България кога ще забраняват всичко под Евро 6? Крайно време е, иначе ще се напълним с всичките Евра от Германия :)
3
 
22
 
2
преди 1 година
Концерните манипулират данните защото не могат да изпълнят изискванията на достъпни за потребителите цени. Но вместо правителствата да отчетат този факт и да преразгледат политиките си, те въвеждат още по-високи изисквания, които ще принудят компаниите отново да хитруват.
4
 
25
 
1
преди 1 година
Няма профилна снимка
Отстъпка?
Няма значение колко са мръсни колите (очевидно всички манипулират), важното е нови коли да се продават.
Ако беше критерии замърсяването щяха да таксуват емисиите, а не да раздават директно стимули на автоконцерните.