Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

ИПИ: „БДЖ-Пътнически превози” – един субсидиран фалит

Държавата трябва да преразгледа модела на субсидии, компенсации и трансфери, както и обхвата на обществените услуги, пише в анализа на Петя Георгиева

0
 
0
 
8
pif79 до: Vesko94
преди 4 месеца
Няма профилна снимка
Всъщност дълговете на DB са много по-големи от дълговете на България. И да, всяка година са на загуба
1
 
0
 
7
преди 7 месеца
Нашите сегашни управленци не искат да управляват и развиват държавата.
Тяхната единствена цел в живота е да продават и да бъдат комисионери,
действат на принципа да" краднем пък след нас и потоп".
0
 
8
 
6
преди 7 месеца
ебба му мамата и швабосите им държавни влаковете ... тц тц тц начи и те са неква ненормална държава .... у Жабария също чудно как оня Берлускони с куррвондилите не ги е присвоил или унищожил ......

Deutsche Bahn
https://de.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Bahn

Das zu 100 % bundeseigene Unternehmen ist das groesste Eisenbahnverkehrs- und Eisenbahninfrastrukturunternehmen in Mitteleuropa und bereits seit mehreren Jahren international taetig.[3]

Liste von Eisenbahnstrecken in Italien
https://de.wikipedia.org/wiki/Liste_von_Eisenbahnstrecken_in_Italien

Die Gesamtlаеnge aller Eisenbahnstrecken in Italien betrug 2006 insgesamt 15.974 km, ueber 12.000 davon von der Staatsgesellschaft Rete Ferroviaria Italiana gefuehrt. Die restlichen 3.000 km unterstehen der regionalen Verwaltung oder anderen Unternehmen mit oeffentlichem oder privatem Kapital.


Чудим се да поствам ли за Франция и за Китай че там същата раота, за Русия знаем там Путин ги приватизирал още от как дошъл на власт .....

Russian Railways
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_Railways

Russian Railways (Russian: ОАО «Российские железные дороги» (ОАО «РЖД»), translit. OAO Rossiyskie zheleznye dorogi (OAO RZhD)) is a Russian fully state-owned vertically integrated company, both managing infrastructure and operating freight and passenger train services.
1
 
9
 
5
michaelis12 до: michaelis12
преди 7 месеца
ше преведем само последното изречение, което гласи :

.... От 1 Януари 2005та Австрийски Федерални железници са разделени в 4 дъщерни компании на чийто връх стои АДЖ Холдинг АГ които са 100% СОБСТВЕНОСТ НА РЕПУБЛИКА АВСТРИЯ

ненам кво повече иам да казвам на просттите либерасти в Буллгаристтан гиби с техните "пазарни принципи" къдет обясняят как било в "нормалния свя" дет дори и на екскурзия не са били там ..... а то там всичко държавно освен сергиите с кебапчета ....
1
 
7
 
4
преди 7 месеца
В един нормален свят предприятия като „БДЖ-Пътнически превози” трудно могат да съществуват. .. пише неква простта коза на име Петя Георгиева от института по Кретенология.
-----------------------------------------------------------------
такам веднага за такива изтрещели пачаввретини показвам как функтионират нешата у нормалния свят и кой може да чете чужди езици, ето го ......
------------------------------------------------------------
Oesterreichische Bundesbahnen
https://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96sterreichische_Bundesbahnen

Unternehmen
Die OeBB sind nach dem Bundesbahngesetz organisiert, das zuletzt 2009 und davor 2003 durch das Bundesbahnstrukturgesetz in grossem Rahmen geaendert wurde. Seit 1. Jaenner 2005[10] sind die Oesterreichischen Bundesbahnen in vier selbstaendige Teilgesellschaften gegliedert, an deren Spitze die OeBB-Holding AG steht, die sich zu 100 % im Eigentum der Republik Oesterreich befindet.

9
 
12
 
3
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
То за какво ни е държава ако ще гледаме само печалба на всяка цена от всичко. Ами деца и пенсионери, те носят ли приходи/печалби.
От ИПИ защо не си намерят някаква свястна работа да са полезни на обществото, да има добавена стойност от труда им.
6
 
13
 
2
Vesko94 до: pif79
преди 7 месеца
Но едва ли носят толкова загуби, както БДЖ ПП? Да не говорим, че качеството на услугата е на безобразно ниски ниво.
П.П. Не подкрепям разпарчетосването и ликвидирането на БДЖ
4
 
19
 
1
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
ИПИ, малко по-сериозно. Навсякъде по света пътническите превози се субсидират от държавата, справка - Deutsche Bahn