Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Забавянето на автомобилия пазар в Китай постави производителите пред дилема

Компаниите от сектора трябва да решат дали да се откажат от огромните си инвестиции или да ги продължат

1
 
6
 
3
преди 2 години
Няма профилна снимка
Повечето производители работят при капацитет 70-75% в световен мащаб в автомобилната промишленост, така че, тези 43 милипна, 29 милиона не са кой знае какво, работят на 2 смени вместо на 3 за които е смятан максималния капацитет на заводите. Продажбите ще продължат да падат и през 2019, китайците не искат да въвеждат стимули, все още и оставят сектора да се саморегулира и да изреже излишното
3
 
5
 
2
dddd до: Императорът
преди 2 години
Ръст, ръст колко да е ръст. В статията пише производствен капацитет 43 милиона броя при продажби 29. Това си е направо катастрофа.
1
 
8
 
1
geozahariev до: Императорът
преди 2 години
Няма профилна снимка
И те така те.Възможно е.Но, потенциалният пувач трябва да е сигурен за работното си място, да знае, че доходите му ще растат, да си е подсигурил всички други разходи около дом и семейство, и да си каже, "Абе, що да не си взема нова кола на изплащане? Ще ми остане някой и друг юан в края на месеца".А, ако не предвижда да му остане, не купува.Всичко е свързано.