Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Образование

Скандалите в образованието през 2018-та

Основен проблем са напускащите училище деца

0
 
9
 
3
преди 2 седмици
За нищещите темата образование, изпървом се запознайте с политкоректната дума за мързелив - немотивиран....

На една колежка щерката ми рече: ....аааа тозз учебник от миналата година го имам, ама и тогаз не съм го отваряла!
2
 
5
 
2
преди 2 седмици
Няма профилна снимка
Имам две деца в 3-ти и 7-ми клас. Това което мога да кажа е, че се учат много излишни и сложни неща и децата са много натоварени и стресирани.
Ако направя един тест от 7- ми клас на хора от министерството, 95 % няма да изкарат и 3.

Ромите, които се изселиха в Германия учат много по-малко. Може да се учудите, но са много доволни и децата им се представят по-добре от другите, а тук бяха най-ниското ниво.
0
 
18
 
1
преди 2 седмици
Отзад-напред....
Ако отсъствия НАИСТИНА се пишеха в много училища, щяхме да сме твърдо №1 на света !!! Защото има много "етнически" училища, където се водят, че присъстват 200 чaaвета, а една проверка няма да намери в класните стаи и двайсет. Проверки обаче се правят само в големите градове, не и по селата, особено в "ония" училища.
За шкафчетата - има училища, които още началото на годината със свои средства закупиха шкафчета, но МОН и досега не са им ги заплатили.
Поради недостигът на кадри в образованието пада и качеството - не става дума само за матурата - има ного учители, които са си направо некомпетентни... но директорите ги държат на работа, защото няма кого да турят, ако ги прогонят.
Обикалянето по кaтуните с цел събиране на "ученици" е безумен и излишен разход на бюджетни средства, защото тия в огромната си част дори не могат да говорят членоразделно, камо ли да имат дори елементарно възпитание: те нямат никакво място в училище. Проблемът е много по-широк всъщност, защото той прелива в прикриване на масови отсъствия и фиктивно оценяване - така стигаме до парадоксът хъхрешки "ученици" да стигат до 4-5 клас, а и по-нагоре, без да знаят дори азбуката. Така само се маскира проблемът с ромовата неграмотност. Този проблем се решава само с контрол още от предучилищна възраст и безкомпромисни санкции срещу родителите - спиране на помощи и тежки глоби, ако не учат малките си поне на елементарна езикова грамотност, за да бъдат готови за училище. Чaвето, което влиза в училище без да разбира човешки език, естествено или ще отпадне, или няма да научи нищо. Тук дори пропускате още по-голям скандал: идеята да учат УЧИТЕЛИТЕ ДА ХЪХРЯТ, вместо да наказват родителите, които не учат децата си да говорят.
Учебниците са скъпи - да - и деветокласниците би трябвало да бъдат подпомагани за закупуването им... тоест догодина - десетокласниците, поне с 30% от сумата за.
Извратеняшките скандали идват от това, че разни противоестественически фондации са се инфилтрирали в образованието. Те трябва да бъдат спрени по законов път да извращават децата, а ако законотворците не си свършат работата: да бъдат спрени с трошене на рачичките.

И проблемът на образованието не е наследството му, но неговото настояще. Преди 30 години бяхме в топ 10 по образование на света, днес сме редом с по-проспериращите нигърски държави. Това е заради посочените по-горе причини:
- Ниски заплати и заради туй: липса на кадри в системата.
- Пълна слободия в училищата, поради безкрайните "права" на питомците и пълната липса на такива за учители и ръководство.
- Драстическо снижаване на критериите в образованието заради хъхризирането на много училища. Така - "за да се предотврати отпадане", изискванията се приравняват все повече с ромовото ниво, вместо да се накарат малките ромове да изпълняват изискванията. Началото бе поставено със забраната за повтаряне до 4 клас и ескалира.

Същият проблем е имало в САЩ с десегрегацията на училищата, където - заради занижаване на критериите (за да не се "травмират" тъмничките ученици) някога бляскавото и на ного високо ниво американско образование се е сринало до нивото на "дискриминираните" малцинства.


А аз лично не мога да се начудя на шансът си да си намеря едно наистина страхотно училище, от което излизат наистина знаещи, можещи и мислещи (в голямата си част) млади хора.