IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Oracle е платила 200 млн. долара за името на стадиона на San Francisco Giants

Компанията засилва разпознаваемостта на бранда си отвъд корпоративните среди

17:36 | 10.01.19 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Американският технологичен гигант Oracle е купил правата върху името на стадиона на San Francisco Giants за над 200 млн. долара, твърдят източници на Bloomberg, запознати с въпроса.

Това е втората сделка, която има за цел да засили бранд имиджа на компанията чрез спонсорирането на местни спортни обекти в Сан Франциско.

Oracle, вторият по големина разработчик на софтуер в света, ще държи правата за стадиона, който сега е известен като AT&T Park, в продължение на 20 години, допълват източниците, пожелали да останат анонимни, защото нямат право да коментират въпроса. Мястото ще бъде прекръстено на Oracle Park след сделката, твърдят източниците.

Това е поредната огромна сделка за брандиране на професионални спортни обекти. JPMorgan Chase & Co. ще плаща между 15 до 20 млн. долара годишно за 20-годишните права на новия Chase Center в Сан Франциско, където Golden State Warriors ще играят, след като започне баскетболния сезон 2019-2020.

Barclays пък даде 400 млн. долара за 20-годишна сделка за права върху името на Brooklyn Nets арена в Ню Йорк Сити.

От 2006 г. името на Oracle беше позиционирано на арена в Оукланд, Калифорния, където Warriors играят за Националната баскетболна асоциация. Сделката увеличи популярността на бранда в страната, след като тимът, воден от Стивън Къри, спечели три шампионата за четири години. Арената, която се казва Roaracle заради шумните фенове, внесе малко светлина в имиджа на Oracle, която беше синоним на бази данни и корпоративни приложения.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:07 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още