Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Има ли живот за Boeing след 737 MAX?

Не е ясно как две катастрофи от последните пет месеца - сред повече от 370-те самолети в експолатация, ще се отразят на поръчките

8
 
5
 
4
преди 1 седмица
не нема ше затворат комбината се едно, еббаси глупостите паднали две тенекии и вече край .... на самоледа нищо му нема но явно конкуренцията е показала на Сашево че и те имат вече такива сателити дет да свалят самолети как праеха самата Империя .... и са сичко се е кротнало и се чудат кво става ми нищо не става ше имат сделка и с Венецуела, с Китай, Рашастан и така нататък инак ше паднат още тенекии ....
5
 
5
 
3
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
САЩ няма да оставят Боинг сами, от нови поръчки на Ф-15 и Ф-18 до наливане на още десетки млрд долари в ракетата на НАСА SLS която е почти изцяло изпълнявана от Боинг и от която явно няма никаква нужда след успехите на Спейс Екс с Фалкон Хейви. Начините са лесно финансиране без да влизат в конфликт с СТО са от десетилетия. Предполагам до между 1-3 месеца нужните поправки ще са налице и Б737 Макс ще продължи да лети, максимално сигурно и безопасно. След 1 години вече никой няма да говори по темата, отместена от бъдещи терористични актове и кризи в икономиката.
3
 
9
 
2
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
още сваляйте цените заради пусти нискобюджетни туристи , нискобюджетни авиолиний , съкращавайте персонал по поддръжката , що да са двама пилоти като може и един на кратките полети , ускорявайте/оптимизирайте процедурите по одобрение за безопасност на службите ... още може ... ефекта е очевиден вече :)))
1
 
11
 
1
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Ако се докаже, че 737 MAX действително има проблем, което още не е сигурно повечето статии пропускат обещетенията които Боинг ще трябва да плаща.