Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Имената на бизнеса

Камелия Минева: Директната банка дава повече на клиентите си

Българите са сред най-редовните ползватели на смартфони и технологии в ЕС, но изостават по отношение на ползването на банкови приложения

0
 
4
 
6
michaelis12 до: michaelis12
преди 2 седмици
https://thebanks.eu/
-----------------------------
в момента човек мое само с лична картна онлайн да си отвори банкова сметка, кат монезе револут трансферуайз Н26 и прочеее, забраате гия тия ПроКредит измишльотини и готооо ..... :))
0
 
5
 
5
преди 2 седмици
както пишат 1,2,3 колегите тая на снимката мое да стане за разкрач за друго с тия "банки" не стаа. Българските банки първо не са български и второ са комисионери при нормалните онлайн банки всичко е без пара, а у наща колония искат такса въздух, сори маце за тръбопроводи стааш, за друго ньет ..... :))
0
 
3
 
4
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Сега в момента няма добри банки в България, имаше една добра ама те я гътнаха за да не им пречи на другите. Спомнм си арменеца колко беше щастлив от този факт. А тия дето се хвалят в статията са някъкви много странни, не бих си доверил парите на такива.
4
 
25
 
3
преди 3 седмици
И за да не кажете, че просто си пиша негативни коментари и аз ще спомена няколко факта за системата ви.
1. Месечната такса е 25лв на фирмена сметка, при средно 10лв в другите банки.
2.Най-близката 24 часова зона ми е на 30км, при положение че живея в окръжен град. По ваш съвет трябваше да си открия сметка в друга, не толкова иновативна банка, за да си връткам парите.
3.Блокираната сума по сметката ми е 250лв, явно си нямаме доверие.
4.За последните 6 месеца 6 пъти променяте нещо в общите условия, и случайно все е някакво повишение на такса за щяло и нещяло. Не смея да правя други операции освен да си погасявам кредита, че да не стъпя на мина.
5.Нямате такса само за тоалетна, ама то щото и тя е само виртуална.
4
 
20
 
2
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
"Всеки има достъп до средствата си 24/7"
но може да се разпорежда с тях само през 24-часовите зони - тегли и внася пари в брой от/по свои сметки.
НЕ МОЖЕ 7 дни в седмицата и по всяко време на денонощието да прави преводи между свои сметки или към сметки в ПроКредит *** България (вътрешно банков превод), защото онлайн банкирането има “работно време“ и то не е 24/7!
И понеже се говори за конкуренцията, е редно да споменем, че има конкуренти, чието онлайн банкиране позволява УПРАВЛЕНИЕ на средставата 24/7, включително вътрешно банкови преводи към трети лица. В това отношение трябва да извървите много технологични стъпки, за да ги настигнете.
Простият потребител не се впечатлява от определението или самоопределението на банката, а я избира от възможностите, които му предоставя.

5
 
18
 
1
преди 3 седмици
Всичко е толкова прекрасно, че се чудя само защо се налага сами да се хвалите.
Имах 5 сметки в тая банка, закрих 4, последната нямам търпение да закрия в момента, в който ми свърши кредита.
И приказката завършва с "Имало едно време една свястна банка..."