Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Бюджет и финанси

Експерт: КФН не би трябвало да има отношение към системата „бонус-малус“

Идеята на „бонус-малус“ е да коригира поведението на водачите, а не да балансира сумите за застрахователите, смята Богдан Милчев от Института за пътна безопасност

0
 
6
 
6
Hahoto до: Hahoto
преди 1 месец
Няма профилна снимка
При леки ПТП-та ще се плаща на ръка, за да не ти хвръкне застраховката през следващата година, за това от необявени леки ПТП ще паднат с 30 процента, но това няма да е реално изчислено същото е и за каското. Ако се одраскаш колата, следващата година с 30-40 процента по-скъпо каско, и ще си на сметка да си оправяш колата сам, вместо да ходиш при застраххователите.
2
 
1
 
5
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Тя намалява пътнотранспортните произшествия с до 30% още през първата година след въвеждането
0
 
8
 
4
khao до: oio
преди 1 месец
Няма профилна снимка
даааа, любимия ми термин ... социално справедлива цена !
0
 
11
 
3
oio до: doba
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Казаха, как да не се. Казаха че са вдигнали заплатите на хората и затова и цените можело да се вдигат, защото хората нямало да усетят. :)
2
 
10
 
2
преди 1 месец
Миналата година ГО ми беше 150лв, тази - 240лв.
Няма бонус, няма малус!
50+ % отгоре(на каква основа никой не казва, вкл КФН).

Рекетьори!

0
 
10
 
1
oio
преди 1 месец
Няма профилна снимка
КФН би трябвало да контролира, защото това е финансов продукт, ГО-то де. А за бонус-малус системата, сигурно ще я има някой ден когато ГЕРБ не е на власт. ГЕРБ вече 10г. я въвежда тази прословута система, но явно нещо нямат нужния административен капацитет.