Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Автомобилните концерни инвестират в електромобили въпреки слабото им търсене

Миналата година само 2% от продажбите на коли в САЩ са включвали напълно електрически или хибридни модели

3
 
3
 
4
zelka007 до: supertrader
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
в момента експериментират като начин на съхраняване на енергия от свръхпроизводство на ток от ВЕИ с електролизери за вода . получения зелен водород инжектират директно в мрежата за природен газ . наричат го обогатяване . проверяват какво е нивото при което да не пострадат елементи от съществуващата мрежа и уреди при крайни потребители , там където възникнат критични ситуации ще подменят елементи . ингилизите смятат че до 20% обемни няма да е проблем . в държавите с развита инфраструктура , нивата на обогатяване варират от 0,1% до 12% . иначе се смята , че масовите електролизери като минат 88% ефективност на преобразуване ще счупят природния газ като енергоносител , в момента е около 80% и продължава да расте ... :))) ...

ей тия са доста напред с материала :

http://www.itm-power.com/
2
 
6
 
3
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Най вероятно тези технологии ще се разработят и дори ще се изпозва метан синтезиран от преработени въглеводороди, дори петрола ще се преработва по този начин за да се използва ефективно. Ако не се появи конструкция на реактор тип изкуственно слънце преди това, но и с такъв реактор топлината отделена при синтеза на хелий от водорд ще се използва за задвижване на турбина и генератор който да произвежда ток и платформата е пак ел.кола.
1
 
10
 
2
supertrader до: Whitestar
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Не си запознат, ДВГ отделя много азотни окиси ако работи с водород. Може за работи, но и КПД на ДВГ е доста нисък и затова разработват технология с горивни клетки защото те са с два пъти по висок КПД от ДВГ. Автомобилите изпазващи водород са електрически. Има вариант горивото да е метан, водорода да се превърне в синтетичен метан а той може и да бъде гориво за горивни клетки. Метана е 3-4 пъти по енергонаситен от водорода при едно и също налягане, компресиран в бутилки за високо налягане и неговата молекула не преминава през стената на бутилката за разлика от водорода който се губи - изтича по този начин. При всички положения платформата е електромобил с електромотор и затова инвестират в разработването им, те са наясно какво правят.
5
 
7
 
1
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Необяснимо е съсредоточаването на усилията за внедряване електромобили в масово, серийно производство. Особено заради скъпата и неприродосъобразна технология за производство на литиеви батерии за тях. Знае се колко са ограничени находищата на суровини, в световен мащаб! Много невероятен е отказът да се премине на двигатели с вътрешно горене, използващи водород. Водород, който сравнително лесно се добива в промишлени условия, до неограничени количества! Такъв може да се добие, дори от водата на океаните, а двигателят ще се различава не много от настоящите бензинови мотори!